100 найбільших приватних компаній 2021
Мережа EVA, найбільший в Україні гравець на ринку косметики, у 2020 році через карантин не виконала план із відкриття нових торгових точок, зате у шість разів наростила продажі онлайн. Компанія реорганізувала склад інтернет‑магазину в Броварах і модернізувала розподільчий центр у Львові. «Ми адаптувалися до дистанційної роботи, зберегли магазини і співробітників», – говорить виконавча директорка EVA Ольга Шевченко. Розвиток онлайн‑роздробу залишається пріоритетом компанії і на 2022 рік. Інше важливе завдання – будівництво розподільчого центру в Одесі.
100 найбільших приватних компаній 2020
У мережі EVA майже 1000 магазинів, і це найбільший гравець парфумернокосметичного ринку України. У лютому 2020-го ритейлер почав експортувати косметичну продукцію під власними торговими марками в Білорусь, Вірменію та Грузію. Пізніше додалася Литва. З 43 марок, які розвиває компанія, на зовнішні ринки йде сім. Власні торгові марки – важливий елемент у бізнес-моделі EVA, на їхню частку припадає понад третина асортименту. Ключові – декоративна косметика, колготки, засоби жіночої гігієни. Від конкурентів EVA відрізняє активніше просування онлайн. Минулого року вона витратила на розвиток мережі, логістику і e-commerce 400 млн грн. У власників мережі, бізнесменів з Дніпра Руслана Шостака, 47, і Валерія Кіптика, 53, є ще один ритейлер – VARUS.