Інформація про EVA

Ритейл

EVA
Прибуток: 718 млн грн (2022 рік)
44 місце
100 найбільших приватних компаній України 2021

Профайл

Кількість працівників
13 500
Керівник
Ольга Шевченко
Власник
Руслан Шостак, Валерій Кіптик
Річний приріст виторгу
5%
Центральний офіс
Дніпро

30 найбільших продавців в уанеті

Eva.ua агресивно бореться за частку в сегменті е-com «Косметика та парфумерія». Ритейлер активно збільшує кількість партнерів-продавців, аби розширити асортимент, та інвестує в рекламу. Промокампанії Eva.ua не припиняла навіть на початку повномасштабного вторгнення. У той період інтернет-магазин ритейлера продовжував працювати, на відміну від онлайн-платформ інших дрогері.

Мета Eva.ua – обігнати лідера MakeUp. У листопаді, принаймні за кількістю відвідувачів, це вдалося. Трафік на Eva.ua майже на 0,5 млн відвідувань був вищим, ніж у конкурента. В цей місяць ритейлер промотував «чорну п’ятницю». Чи вдасться посунути MakeUp і в продажах? У СЕО Promodo Олександра Колба прогноз позитивний. Eva.ua має мережу офлайн-магазинів, які є точками видачі, і за рахунок масштабу здатна запропонувати найкращі ціни.

100 найбільших приватних компаній 2021

Мережа EVA, найбільший в Україні гравець на ринку косметики, у 2020 році через карантин не виконала план із відкриття нових торгових точок, зате у шість разів наростила продажі онлайн. Компанія реорганізувала склад інтернет‑магазину в Броварах і модернізувала розподільчий центр у Львові. «Ми адаптувалися до дистанційної роботи, зберегли магазини і співробітників», – говорить виконавча директорка EVA Ольга Шевченко. Розвиток онлайн‑роздробу залишається пріоритетом компанії і на 2022 рік. Інше важливе завдання – будівництво розподільчого центру в Одесі.

100 найбільших приватних компаній 2020

У мережі EVA майже 1000 магазинів, і це найбільший гравець парфумернокосметичного ринку України. У лютому 2020-го ритейлер почав експортувати косметичну продукцію під власними торговими марками в Білорусь, Вірменію та Грузію. Пізніше додалася Литва. З 43 марок, які розвиває компанія, на зовнішні ринки йде сім. Власні торгові марки – важливий елемент у бізнес-моделі EVA, на їхню частку припадає понад третина асортименту. Ключові – декоративна косметика, колготки, засоби жіночої гігієни. Від конкурентів EVA відрізняє активніше просування онлайн. Минулого року вона витратила на розвиток мережі, логістику і e-commerce 400 млн грн. У власників мережі, бізнесменів з Дніпра Руслана Шостака, 47, і Валерія Кіптика, 53, є ще один ритейлер – VARUS.

Поруч в рейтингу «100 найбільших приватних компаній України 2021»
Альянс Енерго Трейд /Freepik
Виторг 13,6 млрд грн
Прибуток 336 млн грн
ERC
Виторг 13,4 млрд грн
Прибуток 11 млн грн
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Останні новини по темі
Попередній слайд
Наступний слайд