Найбільший у світі виробник алкоголю – британська Diageo Plc – не планує продавати ні бренд Guinness, ні частку в Moet Hennessy. Про це Diageo повідомила у пресрелізі, коментуючи інформацію Bloomberg про те, що компанія оцінює активи у своєму портфелі, розглядаючи низку варіантів дій.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Diageo назвала публікацію Bloomberg «спекуляціями», наголосивши, що не планує нічого продавати.
- Компанія заявила, що представить квартальні результати 4 лютого, а бренд Guinness проведе захід для інвесторів і аналітиків 19 і 20 травня.
Контекст
Diageo вивчає можливість відділення або продажу бренду Guinness, вартість якого може перевищити $10 млрд, повідомив раніше Bloomberg. За даними агентства, Diageo, яка володіє Moet Hennessy разом з LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), може або продати свою 34%-ву частку, або спробувати збільшити її.
За останні 12 місяців капіталізація Diageo знизилася на 12%.
Diageo зі штаб-квартирою у Лондоні створена 1997 року після злиття компаній Guinness і GrandMet. Продукція компанії реалізується в 180 країнах світу, штат Diageo перевищує 28 000 осіб. Компанія виробляє міцні алкогольні напої, вино і пиво під брендами Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та ін.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.