Найбільший у світі виробник алкоголю – британська Diageo Plc – не планує продавати ні бренд Guinness, ні частку в Moet Hennessy. Про це Diageo повідомила у пресрелізі, коментуючи інформацію Bloomberg про те, що компанія оцінює активи у своєму портфелі, розглядаючи низку варіантів дій.
Деталі
- Diageo назвала публікацію Bloomberg «спекуляціями», наголосивши, що не планує нічого продавати.
- Компанія заявила, що представить квартальні результати 4 лютого, а бренд Guinness проведе захід для інвесторів і аналітиків 19 і 20 травня.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Контекст
Diageo вивчає можливість відділення або продажу бренду Guinness, вартість якого може перевищити $10 млрд, повідомив раніше Bloomberg. За даними агентства, Diageo, яка володіє Moet Hennessy разом з LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), може або продати свою 34%-ву частку, або спробувати збільшити її.
За останні 12 місяців капіталізація Diageo знизилася на 12%.
Diageo зі штаб-квартирою у Лондоні створена 1997 року після злиття компаній Guinness і GrandMet. Продукція компанії реалізується в 180 країнах світу, штат Diageo перевищує 28 000 осіб. Компанія виробляє міцні алкогольні напої, вино і пиво під брендами Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та ін.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.