Українці стали купляти більше алкоголю. Зростання мереж, які спеціалізуються на продажі алкогольних напоїв, привертає увагу виробників – засновник Global Spirits Євген Черняк створює мережу Brooklyn, а Bayadera інвестує в роздрібні магазини WineWine. Із ким їм доведеться конкурувати?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Під час великої війни споживачі стали частіше обирати міцні алкогольні напої: горілку, коньяк, віскі, джин, говорять у пресслужбі найбільшого алкогольного виробника Bayadera. Міцні напої вживають 49,6% українців, вино – 56,1%, пиво – 50,5%, свідчать дані Європейського офісу ВООЗ.
Частина споживачів купують імпортний алкоголь та інші хмільні напої в інтернеті. За перше півріччя 2024-го кількість покупців у ніші «Продукти та алкоголь» збільшилася на 37%, купівель – удвічі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, йдеться в дослідженні ринку e-commerce від агенції Promodo.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.