Українці стали купляти більше алкоголю. Зростання мереж, які спеціалізуються на продажі алкогольних напоїв, привертає увагу виробників – засновник Global Spirits Євген Черняк створює мережу Brooklyn, а Bayadera інвестує в роздрібні магазини WineWine. Із ким їм доведеться конкурувати?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Під час великої війни споживачі стали частіше обирати міцні алкогольні напої: горілку, коньяк, віскі, джин, говорять у пресслужбі найбільшого алкогольного виробника Bayadera. Міцні напої вживають 49,6% українців, вино – 56,1%, пиво – 50,5%, свідчать дані Європейського офісу ВООЗ.
Частина споживачів купують імпортний алкоголь та інші хмільні напої в інтернеті. За перше півріччя 2024-го кількість покупців у ніші «Продукти та алкоголь» збільшилася на 37%, купівель – удвічі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, йдеться в дослідженні ринку e-commerce від агенції Promodo.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.