Марк Цукерберг, 37, збирається провести ребрендинг Facebook Inc. і змінити назву компанії, пише The Verge, посилаючись на анонімне джерело в компанії, тісно пов'язане з планами. Швидше за все, це станеться наступного четверга на щорічній конференції Facebook
Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.
Новий бренд дозволить Facebook Inc. відобразити свій фокус на побудові «метавсесвіту» – віртуального простору, який буде відтворювати реальний світ, щоб користувачі могли відчувати фізичну присутність один одного, говорить джерело The Verge. За його словами, Цукерберг оголосить про зміни на щорічній XR-конференції Facebook Connect 28 жовтня.
Новина про новий бренд може також вийти 25 жовтня, коли Facebook опублікує свій фінансовий звіт за три квартали 2021 року.

- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Через ребрендинг, пише The Verge, Facebook Inc. також хоче показати, що Facebook – це тільки один з її продуктів разом з Instagram, WhatsApp і Oculus і зможе віддалити майбутні продукти компанії від уваги з боку регуляторів. З початку вересня видання The Wall Street Journal почало публікувати серію матеріалів про проблеми всередині Facebook, засновану на злитих журналістам документах компанії. Керівництво Facebook Inc. критикують за їх моральні вибори у регуляції контенту соцмереж. Журналісти також писали, що корпорація поінформована про можливу шкоду своїх платформ для користувачів.
Ім'я самої соцмережі Facebook, від якої і пішла назва всієї компанії, залишиться колишнім. Йдеться про корпоративний ребрендинг за прикладом Google, який в 2015-му переіменувався на Aphabet. Компанія, яка разробляє понад 200 сервісів, хотіла перестати асоціюватися у користувачів з одним лише пошуковиком.
Нова назва для Facebook Inc. поки секрет – навіть не всі топи знають, якою вона буде. За даними The Verge, вона може бути якось пов'язана з Horizon, додатком Facebook для роботи у віртуальних офісах, який Facebook Inc. тестує з 2020 року. Це ключовий проєкт для побудови тривимірного віртуального середовища з використанням технологій AR і VR. У віртуальному світі користувачі будуть працювати, розважатися, творити, вчитися, купувати товари незалежно від фізичного розташування.
Facebook почала розвивати напрямок в 2014 році, коли за $2 млрд придбала виробника окулярів віртуальної реальності Oculus VR. Згодом Facebook купила ще кілька компаній: Pebbles Interfaces, The Eye Tribe, Beat Games, Ready At Dawn, Downpour Interactive s BigBox VR.
Компанія об'єднала всі розробки у сфері AR і VR у структуру Facebook Reality Labs у 2020 році. Там працює близько 10 000 фахівців – п'ята частина всіх працівників Facebook, пише The Information. Під час презентації фінзвіту за 2020 рік Цукерберг сказав, що спілкування через смартфони ніколи не зможе забезпечити відчуття присутності.
У серпні 2021-го Цукерберг показав журналістам Horizon Workrooms, VR-переговорку, підключитися до якої можна з шоломом Oculus Quest 2 (його теж розробляє Facebook) і джойстиком. Учасники дзвінка розмовляють один з одним у вигляді мультяшних аватарів і можуть писати на дошці під час зустрічі.
В кінці вересня Facebook створила фонд на $50 млн, який два наступні роки буде фінансувати розробки в галузі того ж метавсесвіту – віртуального простору, який буде відтворювати реальний світ. Facebook планує отримати результат за 10–15 років.
Метавсесвіт будує не тільки він. Розробками в сфері VR займаються, зокрема, Microsoft і Epic Gаmes. У квітні 2021-го Epic Gаmes залучила $1 млрд інвестицій для перетворення гри Fortnite на повноцінний метавсесвіт.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.