Марк Цукерберг, 37, збирається провести ребрендинг Facebook Inc. і змінити назву компанії, пише The Verge, посилаючись на анонімне джерело в компанії, тісно пов'язане з планами. Швидше за все, це станеться наступного четверга на щорічній конференції Facebook
Новий бренд дозволить Facebook Inc. відобразити свій фокус на побудові «метавсесвіту» – віртуального простору, який буде відтворювати реальний світ, щоб користувачі могли відчувати фізичну присутність один одного, говорить джерело The Verge. За його словами, Цукерберг оголосить про зміни на щорічній XR-конференції Facebook Connect 28 жовтня.
Новина про новий бренд може також вийти 25 жовтня, коли Facebook опублікує свій фінансовий звіт за три квартали 2021 року.
Через ребрендинг, пише The Verge, Facebook Inc. також хоче показати, що Facebook – це тільки один з її продуктів разом з Instagram, WhatsApp і Oculus і зможе віддалити майбутні продукти компанії від уваги з боку регуляторів. З початку вересня видання The Wall Street Journal почало публікувати серію матеріалів про проблеми всередині Facebook, засновану на злитих журналістам документах компанії. Керівництво Facebook Inc. критикують за їх моральні вибори у регуляції контенту соцмереж. Журналісти також писали, що корпорація поінформована про можливу шкоду своїх платформ для користувачів.
Ім'я самої соцмережі Facebook, від якої і пішла назва всієї компанії, залишиться колишнім. Йдеться про корпоративний ребрендинг за прикладом Google, який в 2015-му переіменувався на Aphabet. Компанія, яка разробляє понад 200 сервісів, хотіла перестати асоціюватися у користувачів з одним лише пошуковиком.
Нова назва для Facebook Inc. поки секрет – навіть не всі топи знають, якою вона буде. За даними The Verge, вона може бути якось пов'язана з Horizon, додатком Facebook для роботи у віртуальних офісах, який Facebook Inc. тестує з 2020 року. Це ключовий проєкт для побудови тривимірного віртуального середовища з використанням технологій AR і VR. У віртуальному світі користувачі будуть працювати, розважатися, творити, вчитися, купувати товари незалежно від фізичного розташування.
Facebook почала розвивати напрямок в 2014 році, коли за $2 млрд придбала виробника окулярів віртуальної реальності Oculus VR. Згодом Facebook купила ще кілька компаній: Pebbles Interfaces, The Eye Tribe, Beat Games, Ready At Dawn, Downpour Interactive s BigBox VR.
Компанія об'єднала всі розробки у сфері AR і VR у структуру Facebook Reality Labs у 2020 році. Там працює близько 10 000 фахівців – п'ята частина всіх працівників Facebook, пише The Information. Під час презентації фінзвіту за 2020 рік Цукерберг сказав, що спілкування через смартфони ніколи не зможе забезпечити відчуття присутності.
У серпні 2021-го Цукерберг показав журналістам Horizon Workrooms, VR-переговорку, підключитися до якої можна з шоломом Oculus Quest 2 (його теж розробляє Facebook) і джойстиком. Учасники дзвінка розмовляють один з одним у вигляді мультяшних аватарів і можуть писати на дошці під час зустрічі.
В кінці вересня Facebook створила фонд на $50 млн, який два наступні роки буде фінансувати розробки в галузі того ж метавсесвіту – віртуального простору, який буде відтворювати реальний світ. Facebook планує отримати результат за 10–15 років.
Метавсесвіт будує не тільки він. Розробками в сфері VR займаються, зокрема, Microsoft і Epic Gаmes. У квітні 2021-го Epic Gаmes залучила $1 млрд інвестицій для перетворення гри Fortnite на повноцінний метавсесвіт.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.