Компанія Facebook почне роботу над створенням власного «метавсесвіту» – спільного віртуального простору, який відтворюватиме реальний Всесвіт у цифровому вимірі за допомогою віртуальних світів, доповненої реальності, інтернету тощо. Про це заявив гендиректор Facebook Марк Цукерберг виданню The Verge.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Власний «метавсесвіт» компанії буде працювати на гарнітурах віртуальної реальності, а також на мобільних пристроях і ігрових консолях, переконаний Цукерберг. «Це допоможе покращити взаємодію людей. Замість спілкування телефоном можна буде сидіти у вигляді голограми на дивані поруч із співрозмовником. Буде враження перебування в одному місці навіть на відстані сотень кілометрів один від одного», – каже він.
- Цукерберг сподівається, що приблизно в наступні пʼять років Facebook буде асоціюватися у людей не як соцмережа, а як компанія «метавсесвіту».
- Для цього створять команду для роботи над «метавсесвітом», яка буде частиною групи віртуальної реальності Facebook Reality Labs, повідомив виконавчий директор компанії Ендрю Босворт.
- У перспективі жодна компанія не керуватиме «метавсесвітом», бо він буде децентралізований, впевнений Цукерберг.
Головна цитата
«Сьогодні Portal та Oculus можуть телепортувати в кімнату з іншою людиною, незалежно від відстані. Але для досягнення «метавсесвіту» нам необхідно створити «сполучну тканину» між цими просторами, аби зняти обмеження фізики й переміщатися між ними з такою ж легкістю, як з однієї кімнати будинку в іншу», – написав Босворт.
Контекст
Термін «метавсесвіт» уперше з’явився 1992 року в науково-фантастичному романі «Лавина» Ніла Стівенсона. Технологічні компанії й керівники все частіше обговорюють створення «метавсесвіту» як технології-наступника смартфонів і мобільного інтернету, пише CNBC. «Метавсесвіт» тісно повʼязаний із технологіями віртуальної й доповненої реальності, які наразі розробляються Apple, Google, Amazon, Microsoft і Facebook. Часто прикладом «метавсесвіту» вважається орієнтована на дітей гра Roblox.
У січні 2020 року венчурний капіталіст Метью Болл в есе визначив ключові характеристики «метавсесвіту». Він має охоплювати фізичний і віртуальний світи; містити повноцінну економіку; пропонувати «безпрецедентну сумісність» – користувачі повинні мати можливість переносити свої аватари й товари з одного місця в інше, незалежно від того, хто керує конкретною її частиною.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.