Категорія
Новини
Дата

Google планує додати діалогові функції ШІ до пошуковика для опрацювання запитів

2 хв читання

Google має намір додати діалогові функції штучного інтелекту до своєї флагманської пошукової системи, сказав головний виконавчий директор Сундар Пічаї в інтерв’ю The Wall Street Journal. Досягнення в галузі ШІ мають збільшити здатність Google відповідати на безліч пошукових запитів.

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • Пічаї відкинув думку про те, що чат-боти загрожують пошуковому бізнесу Google, на частку якого припадає понад половина доходів материнської компанії Alphabet. «Простір можливостей, принаймні, більше, ніж раніше», – сказав Пічаї, який також очолює Alphabet.
  • Google вже давно є лідером у розробці компʼютерних програм, які називаються великими мовними моделями, або LLM, які можуть обробляти підказки мовою та відповідати на них за допомогою тексту. Але компанія ще не використовувала цієї технології, щоб вплинути на те, як люди користуються пошуком, – Пічаї сказав, що це може змінитися. «Чи зможуть люди ставити запитання Google та взаємодіяти з LLM у контексті пошуку? Абсолютно», – додав він.
  • Google просуває свої зусилля в сфері ШІ, незважаючи на скорочення витрат, прискорюючи роботу над новими продуктами після успіху ChatGPT.
  • Google протягом багатьох років використовував системи ШІ для кращого розуміння складних запитів, але публічний випуск ChatGPT у листопаді стартапом OpenAI, який підтримує Microsoft, спровокував гонку за інтеграцію цієї технології в споживчі продукти. 
  • Останні коментарі Пічаї вказують на те, що Google планує дозволити користувачам безпосередньо взаємодіяти з великими мовними моделями компанії через свою пошукову систему. Цей крок може перевернути традиційний досвід, що ґрунтується на посиланнях, який був нормою більше двох десятиліть.
  • За словами Пічаї, Google тестує кілька нових пошукових продуктів, таких як версії, які дозволяють користувачам ставити додаткові питання до вихідних запитів. Минулого місяця компанія заявила, що почне «вдумливо інтегрувати LLM у пошук», але досі не оголосила докладних планів щодо діалогових функцій.

Контекст

Google почав тестувати нові функції ШІ в Gmail та інших продуктах, повʼязаних із роботою, в той час як Microsoft перейшла до того, щоб пропонувати ШІ, крім Bing, для використання в деяких своїх програмних інструментах для бізнесу.

Ставки в гонці ШІ в сфері пошуку особливо високі для компанії. Пошукова реклама залишається найбільшим джерелом доходу для Google, приносячи минулого року дохід у розмірі $162 млрд.

Коли в березні Google відкрив публічний доступ до Bard, свого чат-бота на основі ШІ, компанія не інтегрувала його в свою пошукову систему, натомість пропонуючи його через список очікування на окремому сайті. 

За словами Пічаї, Google продовжить покращувати Bard за допомогою нових моделей ШІ, але відмовився коментувати, коли продукт стане доступним безкоштовно без списку очікування.

Пічаї додав, що Google необхідно адаптувати використання ресурсів, щоб продовжити свою роботу в галузі ШІ, а також керувати витратами. Наприклад, він сказав, що Google Brain і DeepMind – два основні ШІ-підрозділи компанії, які тривалий час працювали окремо – тісніше співпрацюватимуть у створенні великих алгоритмів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд