Категорія
Новини
Дата

Google веде перемовини з медіа щодо використання ШІ журналістами

2 хв читання

Google вивчає можливості використання інструментів штучного інтелекту для написання статей, також веде переговори з організаціями новин про використання цих інструментів для допомоги журналістам, пише Reuters.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Представник компанії не назвав медіа, але видання New York Times повідомило, що Google провела переговори з ним, а також з Washington Post і власником Wall Street Journal – News Corp.
  • Зазначається, що інструменти ШІ можуть допомогти журналістам з варіантами заголовків або різних стилів письма, наприклад, таким чином, щоб «покращити їхню роботу та підвищити продуктивність», сказав представник Google, додавши, що вони знаходяться «на ранніх стадіях вивчення ідей». «Простіше кажучи, ці інструменти не призначені і не можуть замінити основну роль журналістів у висвітленні, створенні та перевірці своїх статей», – сказав він.
  • Проте деякі керівники, які бачили презентацію Google, назвали її тривожною, повідомляє NYT. Інструмент ШІ, який був представлений Google, називається Genesis, повідомили джерела.
  • Представник News Corp відмовився коментувати матеріал NYT або інструмент ШІ, але сказав: «У нас прекрасні стосунки з Google, і ми цінуємо довгострокову відданість (гендиректора Google) Сундара Пічаї журналістиці».
  • Ця новина зʼявилася через кілька днів після того, як Associated Press заявило, що співпрацюватиме з OpenAI, власником ChatGPT, для вивчення використання генеративного ШІ в новинах. Така угода може створити прецедент для аналогічних партнерських відносин між галузями.
  • Деякі ЗМІ вже використовують генеративний ШІ для свого контенту, але новинні медіа не поспішають впроваджувати цю технологію через побоювання з приводу її тенденції генерувати фактично невірну інформацію, а також через проблеми з розмежуванням контенту, створеного людьми та компʼютерними програмами.

Контекст

У січні медіакомпанія BuzzFeed Inc.повідомила, що покладатиметься на OpenAI, творця чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT, для поліпшення своїх вікторин і персоналізації деякого контенту для своєї аудиторії.

У травні рейтингова група новин NewsGuard виявила, що в інтернеті поширюються десятки новинних вебсайтів, створених чат-ботами зі ШІ. У новому звіті задокументовано 49 нових вебсайтів, заповнених інструментами ШІ, такими як ChatGPT, які видають себе за агентства новин.

Деякі вебсайти оформлені як новинні з загальними назвами, такими як News Live 79 і Daily Business Post, тоді як інші ділилися порадами щодо способу життя, новинами про знаменитостей або публікували спонсорський контент. 

Більшість сайтів є низькоякісними вебсайтами, керованими анонімними джерелами, які публікують пости для залучення реклами. Вебсайти базуються в усьому світі й публікуються кількома мовами, включаючи англійську, португальську, тагальську і тайську, йдеться у звіті NewsGuard.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд