Категорія
Новини
Дата

BuzzFeed планує використовувати ШІ-сервіс ChatGPT для створення контенту. Акції компанії зросли на 120% (оновлено)

Медіакомпанія BuzzFeed Inc. покладатиметься на OpenAI, творця чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT, для поліпшення своїх вікторин і персоналізації деякого контенту для своєї аудиторії, пише The Wall Street Journal. BuzzFeed почне використовувати ШІ-сервіс у роботі. Як зазначає Bloomberg, акції BuzzFeed зросли 26 січня на 120% на новині про впровадження технологій OpenAI.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

Ключові факти

  • У службовій записці для співробітників генеральний директор Джона Перетті заявив, що цього року ШІ гратиме важливішу роль у редакційній і діловій діяльності компанії.
  • В одному випадку компанія заявила, що нові вікторини на основі штучного інтелекту даватимуть індивідуальні результати.
  • Перетті очікує, що штучний інтелект сприятиме творчому процесу і покращуватиме роботу компанії. Він написав, що через 15 років ШІ та дані допоможуть «створювати, персоналізувати та анімувати сам контент». Прессекретар BuzzFeed заявила у четвер, що компанія, як і раніше, зосереджена на журналістиці, створеній людьми.
  • Низка співробітників стурбовані тим, чи не призведе використання технології ШІ до скорочення робочої сили, і висловлювали занепокоєння щодо перевірки фактів, створених штучним інтелектом. У відповідь Перетті написав, що йдеться про «можливість зробити штатних співробітників більш ефективними та творчими, а не стратегію скорочення штату».
  • Крок BuzzFeed повʼязаний з тим, що ChatGPT, нова технологія чат-ботів від дослідницької лабораторії OpenAI, викликає ажіотаж як серед споживачів, так і серед компаній. Деякі видавці заявили, що починають обговорювати використання технології ШІ, тоді як інші вже експериментують із нею.
  • Акції BuzzFeed зросли 26 січня на 120% на новині про впровадження технологій OpenAI, а капіталізація компанії наблизилася до $300 млн, пише Bloomberg.

Контекст

BuzzFeed заснована в 2006 році і сьогодні це міжнародний медіапортал, що оглядає широкий спектр тем – від міжнародної політики до телевізійних серіалів і майстер-класів. BuzzFeed володіє такими медіа: BuzzFeed, BuzzFeed News, Nifty, Goodful, As/Is, Tasty, а також HuffPost, який був куплений у листопаді 2020-го року в Verizon Media.

Наприкінці листопада 2022 року OpenAI – американська лабораторія штучного інтелекту, серед співвласників якої Ілон Маск – представила свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду. 

Вже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023 році в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд.

ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на питання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.

У 2021-му OpenAI оцінювали у $14 млрд. У 2023-му Microsoft збирається вкласти в розробника двох хітових нейромереж $10 млрд шляхом придбання 49% компанії. Ще $300 млн планують інвестувати Thrive Capital і Founders Fund, пише The Wall Street Journal. Якщо угода, деталі якої просочилися в медіа, буде укладена, OpenAI коштуватиме близько $29 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні