Категорія
Новини
Дата

BuzzFeed планує використовувати ШІ-сервіс ChatGPT для створення контенту. Акції компанії зросли на 120% (оновлено)

Медіакомпанія BuzzFeed Inc. покладатиметься на OpenAI, творця чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT, для поліпшення своїх вікторин і персоналізації деякого контенту для своєї аудиторії, пише The Wall Street Journal. BuzzFeed почне використовувати ШІ-сервіс у роботі. Як зазначає Bloomberg, акції BuzzFeed зросли 26 січня на 120% на новині про впровадження технологій OpenAI.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У службовій записці для співробітників генеральний директор Джона Перетті заявив, що цього року ШІ гратиме важливішу роль у редакційній і діловій діяльності компанії.
  • В одному випадку компанія заявила, що нові вікторини на основі штучного інтелекту даватимуть індивідуальні результати.
  • Перетті очікує, що штучний інтелект сприятиме творчому процесу і покращуватиме роботу компанії. Він написав, що через 15 років ШІ та дані допоможуть «створювати, персоналізувати та анімувати сам контент». Прессекретар BuzzFeed заявила у четвер, що компанія, як і раніше, зосереджена на журналістиці, створеній людьми.
  • Низка співробітників стурбовані тим, чи не призведе використання технології ШІ до скорочення робочої сили, і висловлювали занепокоєння щодо перевірки фактів, створених штучним інтелектом. У відповідь Перетті написав, що йдеться про «можливість зробити штатних співробітників більш ефективними та творчими, а не стратегію скорочення штату».
  • Крок BuzzFeed повʼязаний з тим, що ChatGPT, нова технологія чат-ботів від дослідницької лабораторії OpenAI, викликає ажіотаж як серед споживачів, так і серед компаній. Деякі видавці заявили, що починають обговорювати використання технології ШІ, тоді як інші вже експериментують із нею.
  • Акції BuzzFeed зросли 26 січня на 120% на новині про впровадження технологій OpenAI, а капіталізація компанії наблизилася до $300 млн, пише Bloomberg.

Контекст

BuzzFeed заснована в 2006 році і сьогодні це міжнародний медіапортал, що оглядає широкий спектр тем – від міжнародної політики до телевізійних серіалів і майстер-класів. BuzzFeed володіє такими медіа: BuzzFeed, BuzzFeed News, Nifty, Goodful, As/Is, Tasty, а також HuffPost, який був куплений у листопаді 2020-го року в Verizon Media.

Наприкінці листопада 2022 року OpenAI – американська лабораторія штучного інтелекту, серед співвласників якої Ілон Маск – представила свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду. 

Вже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023 році в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд.

ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на питання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.

У 2021-му OpenAI оцінювали у $14 млрд. У 2023-му Microsoft збирається вкласти в розробника двох хітових нейромереж $10 млрд шляхом придбання 49% компанії. Ще $300 млн планують інвестувати Thrive Capital і Founders Fund, пише The Wall Street Journal. Якщо угода, деталі якої просочилися в медіа, буде укладена, OpenAI коштуватиме близько $29 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні