Категорія
Новини
Дата

H&M першим з великих європейських ритейлерів скорочує штат з метою економії. Планує звільнити 1500 співробітників

Шведський модний гігант Hennes & Mauritz (H&M) почав звільняти персонал у відповідь на кризу вартості життя, бренд намагається заощадити 2 млрд шведських крон ($190 млн) у рік, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Дії другого у світі ритейлера модного одягу зі скорочення персоналу в основному в бек-офісі відбуваються на тлі інфляції і різкого зростання витрат, повʼязаних з війною в Україні, які змушують компанії по всій Європі та США економити гроші. Скорочення H&M, у яких працює близько 155 000 осіб, є частиною плану компанії, розробленого у вересні, щоб заощадити 2 млрд шведських крон на рік.
  • «Це симптом проблем, з якими стикається сектор роздрібної торгівлі модним одягом», — зазначає старший аналітик Hargreaves Lansdown Сюзанна Стрітер. – Підтримка освітлення та опалення у величезних магазинах стає все більшою проблемою через нестабільні ціни на енергоносії».
  • У вересні H&M повідомила про набагато нижчі, ніж очікувалося, квартальні продажі, оскільки споживачі затягли пояси, але компанія щосили намагається конкурувати із Zara, що належить Inditex. На відміну від H&M, Inditex повідомив у вересні про квартальне зростання продажів і заявила, що планує підняти ціни, щоб компенсувати витрати.
  • H&M також стикається з жорсткою конкуренцією з боку дешевших брендів та онлайн-брендів. Британський рітейлер модного одягу Primark оголосив про плани додати 1800 робочих місць в Іспанії та Великій Британії в міру розширення.
  • Водночас H&M заявив, що заощаджені гроші почнуть надходити з другої половини наступного року, а в четвертому кварталі будуть потрібні витрати на реструктуризацію у розмірі 800 млн шведських крон.
  • «Ми переживаємо великий перехідний період, і вся індустрія роздрібної торгівлі стикається з безліччю проблем», — сказав агентству Reuters голова відділу звʼязків з інвесторами H&M Нільс Вінге, вказавши на проблеми, повʼязані з пандемією, війною в Україні та зростаючими витратами на сировину, фрахт та енергію.

Контекст

H&M заснована у 1947 році у Швеції. Крім бренда H&M, компанії належать також марки COS, Monki, Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.

Влітку H&M прийняв рішення про повний вихід із російського ринку через війну РФ проти України. Це коштуватиме компанії $190 млн. H&M вважає неможливим «з огляду на поточну ситуацію» продовжувати бізнес у Росії, заявили в компанії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні