Шведський ритейлер Hennes & Mauritz (H&M) прийняв рішення про повний вихід із російського ринку через війну РФ проти України. Це коштуватиме компанії $190 млн, ідеться у заяві на сайті ритейлера.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- H&M вважає неможливим «з огляду на поточну ситуацію» продовжувати бізнес у Росії, заявили в компанії.
- Магазини H&M відкриються в РФ на деякий час, аби розпродати залишки товарів.
- Компанія оцінює витрати у 2 млрд крон ($190 млн) через вихід з російського ринку.
Контекст
H&M заснована у 1947 році у Швеції. Крім бренда H&M, компанії належать також марки COS, Monki, Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Компанія працює в РФ з 2009 року. На частку російського бізнесу минулого фінансового року припало близько 4% від продажів ритейлера.
H&M зупинила продажі в Росії на початку березня через війну в Україні. За даними компанії, через припинення продажів у РФ, Білорусі та Україні загалом дохід ритейлера впав на 5% порівняно з тим самим періодом минулого року.
«Рішення H&M може чинити тиск на конкурента Inditex і навіть на роздрібних торговців продуктами харчування Metro та Auchan, щоб вони розглянули можливість самостійного виходу, – сказав аналітик Bloomberg Intelligence Чарльз Аллен. – Вихід наголошує на важливості створення Латинської Америки як альтернативного майданчика до зростання».
Акції H&M зростають на 2,1% на торгах у Стокгольмі у понеділок. З початку року їхня вартість знизилася на більш як чверть.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.