Категорія
Новини
Дата

H&M залишає російський ринок. Магазини відкриються для розпродажу залишків товару

Шведський ритейлер Hennes & Mauritz (H&M) прийняв рішення про повний вихід із російського ринку через війну РФ проти України. Це коштуватиме компанії $190 млн, ідеться у заяві на сайті ритейлера.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • H&M вважає неможливим «з огляду на поточну ситуацію» продовжувати бізнес у Росії, заявили в компанії. 
  • Магазини H&M відкриються в РФ на деякий час, аби розпродати залишки товарів.
  • Компанія оцінює витрати у 2 млрд крон ($190 млн) через вихід з російського ринку. 

Контекст

H&M заснована у 1947 році у Швеції. Крім бренда H&M, компанії належать також марки COS, Monki, Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.

Компанія працює в РФ з 2009 року. На частку російського бізнесу минулого фінансового року припало близько 4% від продажів ритейлера.

H&M зупинила продажі в Росії на початку березня через війну в Україні. За даними компанії, через припинення продажів у РФ, Білорусі та Україні загалом дохід ритейлера впав на 5% порівняно з тим самим періодом минулого року.

«Рішення H&M може чинити тиск на конкурента Inditex і навіть на роздрібних торговців продуктами харчування Metro та Auchan, щоб вони розглянули можливість самостійного виходу, – сказав аналітик Bloomberg Intelligence Чарльз Аллен. – Вихід наголошує на важливості створення Латинської Америки як альтернативного майданчика до зростання».

Акції H&M зростають на 2,1% на торгах у Стокгольмі у понеділок. З початку року їхня вартість знизилася на більш як чверть.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні