Estée Lauder купує дизайнерський бренд Tom Ford за $2,8 млрд /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Estée Lauder купує дизайнерський бренд Tom Ford за $2,8 млрд 

2 хв читання

Estée Lauder купує дизайнерський бренд Tom Ford за $2,8 млрд Фото Shutterstock

Американська косметична компанія Estée Lauder погодилася купити бренд одягу, взуття, парфумів та аксесуарів Tom Ford за $2,8 млрд, це є найбільшою угодою в історії, пише Bloomberg. Estée Lauder заплатить близько $2,3 млрд за бренд і всю його інтелектуальну власність, $300 млн – у вигляді відкладених платежів, а $250 млн надійде від виробника окулярів Marcolin SpA, чию діючу ліцензію з Tom Ford буде продовжено.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Tom Ford також продовжить свою довгострокову ліцензію на чоловічий та жіночий одяг, аксесуари та аналогічні товари існуючому партнеру Ermenegildo Zegna на 20 років. Угода передбачає автоматичне продовження на 10 років при досягненні мінімальних умов продуктивності. Італійському модному будинку Zegna також належить бренд Thom Browne, і його керівники заявили, що хочуть продовжувати розширюватися в США після листингу компанії в Нью-Йорку минулого року.
  • Згідно із заявою, засновник бренда Том Форд буде «творчим візіонером» до кінця 2023 року, а голова компанії Доменіко Де Соле залишиться консультантом на той же час.
  • Власник Gucci група Kering також вела переговори щодо придбання Tom Ford, повідомили джерела. 
  • Estée Lauder заявила, що очікує, що угода зменшить її прибуток у поточному фінансовому році на 5–15 центів на акцію, переважно через одноразові витрати, повʼязані з придбанням. 
  • «Це придбання зміцнить наші плани розвитку Tom Ford Beauty, – заявив генеральний директор Estée Lauder Фабриціо Фреда. – Це також допоможе надати імпульс нашому розвитку в перспективній люксовій категорії в б’юті-сегменті у довгостроковій перспективі».
  • Очікується, що угоду буде завершено у першій половині 2023 року. 

Контекст

Tom Ford продає аромати у флаконах ємністю 100 мл за ціною $550. За словами Флавіо Середи, аналітика Jefferies, підрозділи з виробництва окулярів та косметики, ймовірно, будуть найприбутковішими підрозділами лейблу. Рішення Estée Lauder інвестувати в парфумерію повʼязане з тим, що ринок має розширитися і досягти розміру майже $48 млрд до 2027 року порівняно з оцінкою $33,5 млрд минулого року, згідно з дослідженням ринку IMARC Group.

Крім того, американська компанія намагається скоротити розрив із конкурентом LʼOreal, у якого більше дизайнерських люксових косметичних брендів, включаючи Yves Saint Laurent, Prada та Valentino. Це дало французькій компанії перевагу перед Estée Lauder у цьому секторі, особливо у Китаї, на найважливішому ринку.

Форд, уродженець Остіна, штат Техас, заснував свою однойменну компанію у 2005 році, через рік після відходу з Gucci, яку він відродив за десять років роботи креативним директором.

Estée Lauder, якій також належать дорогі бренди, такі як La Mer і Clinique, цього місяця скоротила свій річний прогноз через млявість свого бізнесу в Китаї.

Минулого року Estée Lauder купила велику частину Deciem, канадського бренда засобів догляду за шкірою.

Покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд наступного року як мінімум на 3–8%, пише Financial Times. Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008-2009 років. Це повʼязано з тим, що в даний час продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд