Ринок люксових товарів зростатиме, попри побоювання щодо глобальної рецесії – FT
Категорія
Новини
Дата

Ринок люксових товарів зростатиме, попри побоювання щодо глобальної рецесії – FT

Покупці продовжать витрачати гроші люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд наступного року як мінімум на 3–8%, пише Financial Times.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

Ключові факти

  • Спільний прогноз аналітиків Bain & Co і Altagamma заснований на ще одному хорошому році для люксових товарів, коли продажі зростуть на 15% у 2022 році на тлі стрімкого зростання інфляції та карантинних обмежень в Китаї. Проте більша частина цього зростання – близько 60% – була обумовлена ​​зростанням цін на сумки та інші основні люксові речі, йдеться у звіті.
  • Керівники провідних компаній, що виробляють речі в сегменті luxury, виявляють обережний оптимізм щодо недавніх звітів про прибутки та збитки: лідер сектору LVMH зафіксував 19-відсоткове зростання продажів у річному обчисленні в третьому кварталі, а власник Gucci група Kering та його конкурент Hermès повідомили про зростання на 14%.
  • Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008-2009 років. Це повʼязано з тим, що в даний час продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.
  • COVID-19 змусив споживачів «звикнути до турбулентного економічного середовища». Більше того, додаткові заощадження від пандемії – у розмірі €3 трлн по всьому світу – також стимулювали покупки luxury-речей, оскільки покупці прагнуть оновити свій гардероб і, на відміну від 2008-2009 років, не соромляться хвалитися своїми розкішними покупками.
  • Очікується, що глобальне зростання цього ринку ще більше прискориться після 2023 року, при цьому Bain прогнозує збільшення продажів на 60% із 2022 по 2030 рік. Зазначається, що люди стануть багатшими в регіонах, включаючи Індію, Південну Корею та Мексику, що призведе до появи близько 10 млн нових споживачів для цього люксового ринку.

Контекст

Війна драматично обвалила попит на одяг та аксесуари з цінником з пʼятьма нулями. Більшість клієнтів поїхали з Києва та Одеси (або взагалі за кородон), інші почали економити або змінили пріоритети у витратах. За оцінкою гендиректора ProСonsulting Олександра Соколова, за два місяці війни цей ринок обвалився на 70%. Навесні Gucci, Versace, Armani намагалися втриматися на плаву. Продавці розкішного одягу, сумок та взуття не те що не закривали бізнес, а навіть намагалися працювати.  

Найбільші представники індустрії розкоші засудили російську агресію. Модні бренди Louis Vuitton, Hermes, Chanel, Gucci, Balenciaga та Yves Saint Laurent перестають працювати в Росії. Такі рішення викликані війною Росії проти України.

«LVMH, Kering, Prada group та Richemont не залишилися осторонь події та виступили із заявою про зупинку свого бізнесу в країні-агресорці», – казав гендиректор ЦУМ Євген Мамай. Виробники висловлювали свою позицію і під час тижнів моди. «Giorgio Armani в Мілані провів свій показ у повній тиші, а Balenciaga присвятив свою колекцію незламному духу українців й показав в Парижі шоу з використанням жовто-блакитних кольорів», – розповідає він. А Chanel не продавав своїх товарів громадянам РФ навіть за кордоном.

Японія схвалила заборону експорту люксових автомобілів та інших предметів розкоші до Росії. Заходи були пов’язані з економічними санкціями у зв’язку із вторгненням РФ в Україну. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні