Кількість замовлень в онлайн-сервісу виклику авто Uklon по Києву наразі становить 53% від довоєнного рівня, по Україні загалом – приблизно 80%. Про це в інтервʼю ЕП сказав співзасновник Uklon Сергій Смусь.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- На сьогодні сервіс працює у 26 містах України. З 1 травня припинив роботу в Херсоні, а згодом – в Маріуполі (хоча фактично там сервіс не працював з перших тижнів війни), повідомив Смусь.
- У Херсоні Uklon працював, доки не отримав від уряду роз’яснення щодо обмежень на роботу на окупованих територіях.
- «У Миколаєві, Одесі, Кривому Розі продовжуємо працювати, там є активність і проблем ні з водіями, ні з клієнтами немає», – сказав Смусь.
- Якщо порівнювати червень 2022 року з червнем 2021-го, кількість поїздок і прибуток впали приблизно на 20%, повідомили в компанії.
Контекст
У перші дні активних бойових дій кількість усіх замовлень доставки через сервіс Uklon знизилася на 80% порівняно з довоєнним рівнем. Зі звільненням територій кількість замовлень збільшилася втричі, до 60% від довоєнного рівня.
З початку війни Uklon запустив послугу last mile delivery. Це дозволяє ресторанам та іншим бізнесам не наймати штат курʼєрів, а використовувати водіїв Uklon. Клієнт сплачує комісійний збір за користування сервісом, сума якого обговорюється під час підключення до Uklon.
Також Uklon не припиняв роботу p2p-доставки (від людини до людини) у прифронтових містах. «Усе частіше трапляються сценарії, коли користувачі з інших міст замовляють доставку з магазину додому до бабусь та дідусів, вказуючи водію всі деталі замовлення. І це необовʼязково родичі, а й ті, хто потребує підтримки», – розповідають в Uklon.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.