Розробник сервісу виклику авто Uklon запускає міжнародну франшизу, повідомив співзасновник IT-компанії Віталій Дятленко. Пріоритетні ринки – країни Балтії, Польща, Словаччина, Чехія, пише AIN.UA.
Ключові факти
- Франчайзинговий пакет включає доступ до франчбука, а також до програмного забезпечення Uklon (застосунки Uklon Driver та Uklon Rider, CRM).
- Співпраця також передбачає маркетингову, IT- та консалтингову підтримку, бренд із розробленою айдентикою та можливістю локальної адаптації.
- Термін виходу на операційний прибуток залежатиме від специфіки локального ринку, зокрема кількості населення та середнього чека, кажуть у компанії. В середньому, за даними Uklon, за інвестиції у розмірі €1 млн він настає за 2,5 року.
Цитата
«Попри війну, ми все ж таки наважилися і запускаємо міжнародну франшизу […] Ми повинні підтримувати нашу країну та громадян. Нам нікуди відступати. Я цілком впевнений у нашому продуктові, в який вкладено 12 років кропіткої роботи нашої команди. Маючи в рази менші бюджети на R&D, аніж усім відомі глобальні наші конкуренти, ми зробили Uklon, як мінімум, рівним своїм більш іменитим візаві в райд-хейлінгу. Але насправді Uklon за низкою інженерних рішень без перебільшень випереджає їх», – написав у Facebook Віталій Дятленко.
Контекст
У перші дні активних бойових дій кількість усіх замовлень доставки через сервіс Uklon знизилася на 80% порівняно з довоєнним рівнем. Зі звільненням територій кількість замовлень збільшилася втричі, до 60% від довоєнного рівня.
З початку війни Uklon запустила послугу last mile delivery. Завдяки цьому ресторани та інші бізнеси можуть не наймати штат курʼєрів, а використовувати водіїв Uklon. Клієнт сплачує комісійний збір за користування сервісом, сума якого обговорюється під час підключення до Uklon.
Uklon не припиняла роботу p2p-доставки (від людини до людини) у прифронтових містах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.