Категорія
Новини
Дата

Кількість усіх замовлень доставки через Uklon знизилася на 80% у перші дні війни, але вже збільшилася втричі

1 хв читання

У перші дні активних бойових дій кількість усіх замовлень доставки через сервіс Uklon знизилася на 80% порівняно з довоєнним рівнем. Зі звільненням територій кількість замовлень збільшилася втричі, до 60% від довоєнного рівня. Про це Forbes повідомила пресслужба компанії.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • «Заклади харчування у містах України, особливо в гарячих точках на той час, зокрема Києві, Харкові, почали вести волонтерську роботу та готувати їжу для потреб ЗСУ, ТрО, лікарень та інших установ», – пояснюють у компанії.
  • Після завершення боїв за Київ Uklon почав відновлювати роботу із партнерами в сегменті B2C-доставки. За весь час воєнного стану в країні кількість замовлень доставки Uklon зросла втричі. Він працює із мережею піцерій Pronto pizza, Mamamia. Також відновили доставку від закладів Honey в Києві. Сервіс продовжує співпрацю із сервісом Liki24.
  • Серед міст, де найпомітніші темпи зростання доставок, – Київ, Львів та Івано-Франківськ. «В останніх двох, зокрема, знайшли прихисток мешканці Києва, які привезли із собою притаманну звичку замовлення доставки», – розповідає Uklon.
  • Частина партнерів Uklon ще не відновили повноцінну роботу з клієнтами. У компанії наводять приклад групи закладів Moderza, зокрема, ресторани Argentina Grill. Вони тільки відновлюють свою роботу в Києві, а в Харкові надають волонтерську допомогу. «Те саме стосується ритейлу. Деякі мережі супермаркетів призупинили роботу з доставки та залишили працювати лише точки продажу», – додає пресслужба.
  • Компанія продовжила географічну експансію, і з минулого тижня доставка Uklon працює в Камʼянцю-Подільському.

Контекст

Класичні авто класів «стандарт», «бізнес» тощо продовжують домінувати у портфелі компанії та становлять основну частину бізнесу. Однак направлення доставки, враховуючи зростання кількості таких замовлень у пʼять разів за минулий рік, у сервісі Uklon є перспективним напрямом для розвитку, відзначають у компанії.

З початку війни Uklon запустив послугу last mile delivery. Це дозволяє ресторанам та іншим бізнесам не наймати штат курʼєрів, а використовувати водіїв Uklon. Клієнт сплачує комісійний збір за користування сервісом, сума якого обговорюється під час підключення до Uklon.

Uklon не припиняв роботу p2p-доставки (від людини до людини) у прифронтових містах. «Усе частіше трапляються сценарії, коли користувачі з інших міст замовляють доставку з магазину додому до бабусь та дідусів, вказуючи водію всі деталі замовлення. І це необовʼязково родичі, а й ті, хто потребує підтримки», – розповідають в Uklon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд