Категорія
Новини
Дата

Кількість усіх замовлень доставки через Uklon знизилася на 80% у перші дні війни, але вже збільшилася втричі

1 хв читання

У перші дні активних бойових дій кількість усіх замовлень доставки через сервіс Uklon знизилася на 80% порівняно з довоєнним рівнем. Зі звільненням територій кількість замовлень збільшилася втричі, до 60% від довоєнного рівня. Про це Forbes повідомила пресслужба компанії.

Ключові факти

  • «Заклади харчування у містах України, особливо в гарячих точках на той час, зокрема Києві, Харкові, почали вести волонтерську роботу та готувати їжу для потреб ЗСУ, ТрО, лікарень та інших установ», – пояснюють у компанії.
  • Після завершення боїв за Київ Uklon почав відновлювати роботу із партнерами в сегменті B2C-доставки. За весь час воєнного стану в країні кількість замовлень доставки Uklon зросла втричі. Він працює із мережею піцерій Pronto pizza, Mamamia. Також відновили доставку від закладів Honey в Києві. Сервіс продовжує співпрацю із сервісом Liki24.
  • Серед міст, де найпомітніші темпи зростання доставок, – Київ, Львів та Івано-Франківськ. «В останніх двох, зокрема, знайшли прихисток мешканці Києва, які привезли із собою притаманну звичку замовлення доставки», – розповідає Uklon.
  • Частина партнерів Uklon ще не відновили повноцінну роботу з клієнтами. У компанії наводять приклад групи закладів Moderza, зокрема, ресторани Argentina Grill. Вони тільки відновлюють свою роботу в Києві, а в Харкові надають волонтерську допомогу. «Те саме стосується ритейлу. Деякі мережі супермаркетів призупинили роботу з доставки та залишили працювати лише точки продажу», – додає пресслужба.
  • Компанія продовжила географічну експансію, і з минулого тижня доставка Uklon працює в Камʼянцю-Подільському.

Контекст

Класичні авто класів «стандарт», «бізнес» тощо продовжують домінувати у портфелі компанії та становлять основну частину бізнесу. Однак направлення доставки, враховуючи зростання кількості таких замовлень у пʼять разів за минулий рік, у сервісі Uklon є перспективним напрямом для розвитку, відзначають у компанії.

З початку війни Uklon запустив послугу last mile delivery. Це дозволяє ресторанам та іншим бізнесам не наймати штат курʼєрів, а використовувати водіїв Uklon. Клієнт сплачує комісійний збір за користування сервісом, сума якого обговорюється під час підключення до Uklon.

Uklon не припиняв роботу p2p-доставки (від людини до людини) у прифронтових містах. «Усе частіше трапляються сценарії, коли користувачі з інших міст замовляють доставку з магазину додому до бабусь та дідусів, вказуючи водію всі деталі замовлення. І це необовʼязково родичі, а й ті, хто потребує підтримки», – розповідають в Uklon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд