Категорія
Новини
Дата

Китай обмежить доступ «тіньового флоту» до ключового нафтопорту країни

1 хв читання

Китай планує запровадити обмеження для старих танкерів у порту Циндао, одному з ключових нафтових терміналів країни, який обробляє приблизно шосту частину імпорту нафти до Китаю, пише Bloomberg.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі 

  • З 1 листопада в порту діятимуть нові правила, які заборонять захід суднам віком від 31 року, а також танкери з недійсними сертифікатами або зміненими даними в Міжнародній морській організації.
  • Крім того, в порту провінції Шаньдун запроваджується система оцінки суден за балами. Вона враховуватиме вік танкера та наявність страховки від екологічних ризиків. Судна з низьким рейтингом можуть бути позбавлені права швартування.
  • Експерти вважають, що ці заходи спрямовані проти так званого тіньового флоту, який перевозить нафту з країн під санкціями, зокрема Ірану. Такі судна часто використовують застарілі танкери та сумнівні методи ідентифікації, що підвищує ризик аварій та екологічних катастроф.

Контекст 

Порт Циндао є важливим хабом для іранської нафти. За даними Kpler, з початку року він приймав близько 300 000 барелів іранської сирої нафти щодня, хоча офіційна статистика не відображає імпорт з Ірану з середини 2022 року.

У серпні США ввели санкції проти оператора Qingdao Port Haiye Dongjiakou Oil Products у районі Дунцзякоу порту Циндао через прийом іранської нафти, доставленої танкером, що вже перебуває під санкціями. Це викликало занепокоєння, що посилення санкцій може ускладнити імпорт нафти до Китаю.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні