Користувачі у ЄС поскаржилися на Instagram, YouTube, TikTok, Twitter через недобросовісну рекламу криптовалют /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Користувачі у ЄС поскаржилися на Instagram, YouTube, TikTok, Twitter через недобросовісну рекламу криптовалют

Getty Images

Meta Platforms (Instagram), Alphabet (YouTube), TikTok і Twitter можуть зіткнутися з регулятивними заходами після того, як європейська споживча група BEUC поскаржилася в Єврокомісію та органи захисту прав споживачів на те, що платформи нібито сприяють просуванню криптоактивів за допомогою реклами, що вводить в оману, пише Reuters.

Ключові факти

  • Минулого місяця Європейський Союз прийняв перше у світі всеосяжне зведення правил регулювання криптоактивів (MiCa).
  • BEUC у своїй скарзі, поданій у четвер, 8 червня, заявила, що поширення реклами криптоактивів, яка вводить в оману, на платформах соціальних мереж є недобросовісною комерційною практикою, оскільки вона завдає споживачам серйозних збитків, таких як втрата значних сум грошей.
  • У заяві сказано, що це відбувається завдяки рекламі та інфлюенсерам.
  • Споживачі закликали онлайн-платформи запровадити суворішу рекламну політику щодо криптовалюти і вжити заходів для недопущення введення споживачів в оману впливовими особами.
  • За словами генеральної директорки BEUC Монік Гойєнс, криптовалюта скоро регулюватиметься новим Положенням про ринок криптоактивів, але це законодавство не поширюється на компанії соціальних мереж, які отримують вигоду з реклами криптовалюти за рахунок споживачів.
  • «Ось чому ми звертаємося до влади, яка відповідає за захист споживачів, щоб гарантувати, що Instagram, YouTube, TikTok і Twitter виконають свої обовʼязки щодо захисту споживачів від шахрайства з криптовалютою та хибними обіцянками», – сказала вона.
  • Під скаргою також підписалися групи споживачів у Данії, Франції, Греції, Італії, Литві, Португалії, Словаччині та Іспанії.

Контекст

У березні Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) звинуватила криптомагната Джастіна Сана та три його компанії Tron Foundation Limited, BitTorrent Foundation Ltd. та Rainberry Inc. у незареєстрованій пропозиції та продажі криптоактивів Tronix (TRX) та BitTorrent (BTT), йдеться у повідомленні регулятора. Також комісія заявила, що вісім знаменитостей незаконно рекламували токени.

Комісія одночасно звинуватила у незаконній рекламі TRX та/або BTT: Ліндсей Лохан, Джейка Пола, Деандре Кортес Вея (Soulja Boy), Остіна Махоуна, Мішель Мейсон (Кендру Ласт), Майлза Паркса МакКоллума (Lil Yachty), Шаффера Сміта (Ne-Yo) та Аліауне Тіама (Akon).

SEC стверджує, що вони незаконно просували токени – Tronix та/або BitTorrent – без розкриття компенсації. 

Bloomberg пише, що більшість знаменитостей погодилися заплатити загалом понад $400 000 для врегулювання звинувачень, не визнаючи та не спростовуючи висновків SEC. Єдиними двома, хто цього не зробив, були репер Soulja Boy та співак і автор пісень Остін Махоун.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні