Meta Platforms (Instagram), Alphabet (YouTube), TikTok і Twitter можуть зіткнутися з регулятивними заходами після того, як європейська споживча група BEUC поскаржилася в Єврокомісію та органи захисту прав споживачів на те, що платформи нібито сприяють просуванню криптоактивів за допомогою реклами, що вводить в оману, пише Reuters.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Минулого місяця Європейський Союз прийняв перше у світі всеосяжне зведення правил регулювання криптоактивів (MiCa).
- BEUC у своїй скарзі, поданій у четвер, 8 червня, заявила, що поширення реклами криптоактивів, яка вводить в оману, на платформах соціальних мереж є недобросовісною комерційною практикою, оскільки вона завдає споживачам серйозних збитків, таких як втрата значних сум грошей.
- У заяві сказано, що це відбувається завдяки рекламі та інфлюенсерам.
- Споживачі закликали онлайн-платформи запровадити суворішу рекламну політику щодо криптовалюти і вжити заходів для недопущення введення споживачів в оману впливовими особами.
- За словами генеральної директорки BEUC Монік Гойєнс, криптовалюта скоро регулюватиметься новим Положенням про ринок криптоактивів, але це законодавство не поширюється на компанії соціальних мереж, які отримують вигоду з реклами криптовалюти за рахунок споживачів.
- «Ось чому ми звертаємося до влади, яка відповідає за захист споживачів, щоб гарантувати, що Instagram, YouTube, TikTok і Twitter виконають свої обовʼязки щодо захисту споживачів від шахрайства з криптовалютою та хибними обіцянками», – сказала вона.
- Під скаргою також підписалися групи споживачів у Данії, Франції, Греції, Італії, Литві, Португалії, Словаччині та Іспанії.
Контекст
У березні Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) звинуватила криптомагната Джастіна Сана та три його компанії Tron Foundation Limited, BitTorrent Foundation Ltd. та Rainberry Inc. у незареєстрованій пропозиції та продажі криптоактивів Tronix (TRX) та BitTorrent (BTT), йдеться у повідомленні регулятора. Також комісія заявила, що вісім знаменитостей незаконно рекламували токени.
Комісія одночасно звинуватила у незаконній рекламі TRX та/або BTT: Ліндсей Лохан, Джейка Пола, Деандре Кортес Вея (Soulja Boy), Остіна Махоуна, Мішель Мейсон (Кендру Ласт), Майлза Паркса МакКоллума (Lil Yachty), Шаффера Сміта (Ne-Yo) та Аліауне Тіама (Akon).
SEC стверджує, що вони незаконно просували токени – Tronix та/або BitTorrent – без розкриття компенсації.
Bloomberg пише, що більшість знаменитостей погодилися заплатити загалом понад $400 000 для врегулювання звинувачень, не визнаючи та не спростовуючи висновків SEC. Єдиними двома, хто цього не зробив, були репер Soulja Boy та співак і автор пісень Остін Махоун.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.