Категорія
Новини
Дата

Leviʼs йде з російського ринку після 29 років роботи. Компанія шукає покупців на роздрібний бізнес

Мережа з продажу джинсового одягу Levi Strauss & Co вирішила залишити російський ринок після 29 років роботи, пише «Коммерсантъ». Компанія зупинила постачання товарів та шукає покупців на роздрібний бізнес.

Ключові факти

  • Про рішення Leviʼs залишити російський ринок розповіли кілька джерел на фешен-ринку. За їхніми словами, компанія шукає покупців на частину своїх магазинів у РФ. Компанія припинила постачання товарів, які залишки планує реалізувати через інші майданчики, відзначають співрозмовники видання.
  • Одним з потенційних покупців магазинів Leviʼs в РФ називають турецьку Fiba Holding A.S (розвиває точки Gap, Marks & Spencer і Banana Republic в Росії). Співрозмовник видання з числа ритейлерів одягу стверджує, що також веде переговори з Leviʼs, але жодних принципових домовленостей поки що не досягнуто. 
  • Leviʼs відвантажила товар на новий сезон за планом і повідомила, що подальших постачань не передбачається, повідомили джерела.

Контекст

1,85 трлн руб. повинні були досягти продажі одягу в РФ у 2022 році, підраховував Forbes у 2021 році. Проте іноземні мережі останнім часом активно переглядають стратегію роботи у РФ й шукають шляхи виходу з ринку через війну в Україні.

Перший магазин Levi Strauss & Co у РФ було відкрито 1993 року. Наразі, за різними даними, в РФ налічується близько 90 торгових точок Leviʼs, з яких частина може бути відкрита франшизою. Сукупний виторг групи в 2021 році був $5,8 млрд, на російську частину бізнесу припадає не більше 2%. У керівника брендом ТОВ «Леві Штраус Москва» оборот у 2021 році був 9,37 млрд руб., Чистий прибуток – 2,29 млрд руб.

У березні головний офіс Leviʼs заявив про призупинення комерційної діяльності та будь-яких інвестицій у Росії через війну в Україні. Пізніше виконавчий директор Levi Strauss & Co Чіп Берг говорив Financial Times, що компанія не має планів відновлювати роботу магазинів в РФ в 2022 році.

Матеріали по темі