Французький виробник косметики L'Oréal передбачає бум б'юті-ринку після завершення пандемії COVID-19. Таке саме пожвавлення було в 1920-ті роки після глобальної пандемії іспанського грипу 1918 року, пише Financial Times.
Ключові факти
- Сподівання щодо відновлення галузі компанія ґрунтує на своїх продажах, які показали більш високе зростання в порівнянні з очікуваннями в кінці минулого року.
- Продажі L'Oréal у четвертому кварталі 2020 року у порівнянні з попереднім кварталом виросли на 4,8% і досягли €7,88 млрд. Аналітики очікували збільшення на 3%.
- Зростання в четвертому кварталі забезпечили китайський ринок та електронна торгівля. Продажі в Китаї збільшилися на 27% у 2020 році, пише Reuters.
- За рік чистий прибуток L'Oréal упав на 5%, до €3,75 млрд. При цьому компанія зберегла операційну маржу на рівні 18,6% за рахунок скорочення витрат на маркетинг, дослідження й розробку.
Контекст
Світова індустрія краси з оборотом 500 млрд під час пандемії зробила ставку на товари з догляду за здоров’ям. Адже люди стали проводити більше часу вдома. Найкраще продаються продукти з догляду за шкірою, у той час як продажі помад впали через носіння масок. Зокрема, у Великій Британії майже на 50% зменшилися продажі губних помад через необхідність носити маски, пише Daily mail.
Азія була єдиним регіоном, в якому в минулому році спостерігалося зростання доходу L'Oréal. При цьому закриття магазинів через пандемію виявилися більш короткими, ніж у США і країнах Європи.
Водночас завдяки закриттю фізичних точок продажів зросла торгівля в інтернеті. Електронна торгівля L'Oréal збільшилася на 62% минулого року і склала понад чверть загальних продажів у порівнянні з 15,6% у 2019 році.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.