Генеральний директор Tesla Ілон Маск планує відвідати Китай вже у квітні і домагається зустрічі з премʼєр-міністром Китаю Лі Цяном, пише Reuters із посиланням на два джерела. Наразі невідомо, що Маск має намір обговорювати з Лі, а також робити у Китаї.
Ключові факти
- За словами одного з джерел, точний час майбутнього візиту залежить від графіка Лі Цяна.
- Запланований візит Маска також повʼязаний з тим, що Китай намагається залучити більше іноземних інвестицій, щоб допомогти зміцнити економіку, яка постраждала від трьох років обмеження від COVID.
- Візит Маска стане його першим візитом до Китаю після пандемії COVID-19 і після того, як Сі Цзіньпін переобрався на третій термін президентом Китаю. До того, як Лі став премʼєр-міністром у березні, він працював секретарем партії Шанхая, де займався будівництвом та відкриттям заводу Tesla.
- Востаннє Маск був у Китаї на початку 2020 року на офіційних заходах на шанхайській фабриці. Але він продовжував виступати з віртуальними промовами на таких форумах, як Всесвітня інтернет-конференція в Китаї.
- Лі та Маск зустрічалися раніше – на відкритті заводу в Шанхаї у 2019 році. Згідно з повідомленнями місцевих ЗМІ, у 2020 році вони взяли участь у онлайн-зустрічі, на якій Маск подякував тодішньому секретарю шанхайської партії за підтримку роботи заводу під час спалаху пандемії.
- Джерела не повідомляють, що Маск має намір обговорювати з Лі чи робити у Китаї цього разу.
- Китай є другим за величиною ринком для Tesla після США, а завод у Шанхаї є найбільшим виробничим центром компанії.
- Tesla стикається з безліччю проблем, таких як затримки з планами більш ніж удвічі виробничих потужностей на заводі в Шанхаї.
- Джерела повідомили Reuters, що Китай також є одним із найбільших джерел доходу за межами США для Twitter, який Маск придбав минулого року. Операції Twitter у Китаї викликали розкол усередині компанії між командами, які прагнуть максимізувати можливості продажів, та іншими, стурбованими веденням бізнесу з державними організаціями під час напруження у відносинах між Пекіном і Вашингтоном.
Контекст
Розширення заводу Tesla Inc. у Шанхаї було відкладено, пише Bloomberg із посиланням на джерела, тому що китайські урядовці стурбовані такою великою присутністю цієї американської компанії на ринку та її можливим звʼязком із іншою компанією Ілона Маска – SpaceX, яка займається супутниками Starlink.
Так зване розширення третьої фази Tesla, заплановане на середину року, має подвоїти потужність заводу приблизно до 2 млн автомобілів на рік, сказали інформатори.
Китай став ключовим виробничим центром компанії Tesla. У 2022 році на заводі в Шанхаї буде випущено понад 710 000 автомобілів, що становить близько 52% світового виробництва компанії. Але споживчий попит у Китаї – найбільшому у світі ринку автомобілів та електромобілів – постраждав від уповільнення економічного зростання та дотримання донедавна політики Covid Zero.
Оскільки її бізнес у Китаї зупиняється, Tesla розширюється в інших частинах Азії, включаючи відкриття виставкових залів у Таїланді. Автовиробник близький до попередньої угоди щодо створення заводу в Індонезії, який вироблятиме до 1 млн автомобілів на рік.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.