Категорія
Новини
Дата

Microsoft домовилась про перенесення Call of Duty на консолі Nintendo 

1 хв читання

Microsoft та Nintendo уклали 10-річну угоду про перенесення Call of Duty на ігрові приставки Nintendo, пише Bloomberg. Угода вперше перенесе популярну серію шутерів від першої особи Activision Blizzard на Nintendo.

Ключові факти

  • Тривалість угоди може бути продовжена, Microsoft прагне збільшити кількість платформ, на яких люди можуть грати в ігри, заявив Bloomberg News глава Xbox і головний виконавчий директор Microsoft Gaming Філ Спенсер. 
  • Microsoft також заявив, що має намір пропонувати Call of Duty на платформі Steam корпорації Valve одночасно із випуском на Xbox.
  • Компанія зробила аналогічну пропозицію Sony Group Corp, щоб перенести знамениту франшизу Activision на консолі PlayStation на десятиліття, але японська компанія відкинула цю пропозицію, сказав Спенсер. 
  • «Наша мета – стати більш актуальними на більшій кількості екранів, – сказав Спенсер. – У нас є досить хороше уявлення про те, як побудувати взаємовигідні відносини з Nintendo і, чесно кажучи, з Sony».

Контекст

Оголошення було зроблено після того, як заплановане придбання Microsoft виробника Call of Duty за $69 млрд викликало занепокоєння регулюючих органів тим, що угода може задушити конкуренцію, а конкуруюча Sony Group Corp, розкритикувала угоду і навіть закликала регулюючі органи накласти вето, пише Reuters.

Sony заперечувала проти придбання Activision, насамперед через побоювання, що американський технологічний гігант може зробити такий контент, як Call of Duty, ексклюзивним для своїх ігрових сервісів.

Microsoft конкурує з Sony та Nintendo у світовій індустрії відеоігор, яка в останні роки значно зросла, оскільки люди проводять більше часу вдома через пандемію.

Activision Blizzard виникла у 2008 році в результаті злиття Activision і Blizzard Entertainment. Остання з 1991-го змінила кілька власників, а на момент злиття була частиною французького медіаконгломерату Vivendi Universal. Вартість угоди становила $18,9 млрд. Злиття було важливим для обох: Blizzard витрачав роки на розробку. Activision урівноважила фінансові показники своїми хітами – наприклад, щорічно випускаючи ігри з серії Call of Duty.

Компанія розробляє та розповсюджує відеоігри та інші сервіси смартфонів, консолей та ПК. Також вона отримує дохід від кіберспортивних ліг, продає цифрову рекламу та внутрішньоігровий контент. У штаті працює 10 000 осіб, а ігри мають аудиторію у майже 400 млн активних користувачів. Чистий дохід видавця у 2020-му становив $8,1 млрд. На фоні новини акції зросли на 38% до $90 за штуку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд