Газета The New York Times купила «вірусну» онлайн-гру у слова Wordle. Ціна угоди склала «семизначну цифру», пише The Wall Street Journal. Гра залишиться безкоштовною для нових та існуючих гравців.
Ключові факти
- Ціна угоди не розкривається. Видання зазначає, що вона становить «семизначну цифру».
- Після закриття угоди Wordle переміститься на сайт та додатки газети NYT. Коли це станеться, поки що не відомо.
- Wordle залишиться безкоштовною для нових та існуючих гравців.
- Угода відображає важливість ігор, таких як кросворди. Таким чином NYT прагне збільшити кількість онлайн-підписок до 10 млн до 2025 року, йдеться у статті NYT.
Контекст
Щоб грати в Wordle, не потрібно завантажувати програму або реєструватися. Гра існує лише на сайті PowerLanguage. Правила гри прості: із шести спроб треба вгадати слово із 5 літер, яке ховається за білими квадратами. Після кожного припущення квадрати змінюють колір: вони стають сірими, якщо вказаних букв немає в слові, жовтими – якщо букви стоять не на своєму місці і зеленими, якщо здогад вірний.
Грати в гру можна лише один раз на день. Користувачі всього світу вгадують однакове слово. Розгадавши, вони діляться своєю таблицею квадратів у Twitter, але не кажуть, яке там заховане слово. Саме соцмережі допомогли зробити гру «вірусною».
У листопаді в Wordle грали лише 90 людей, а станом на 7 січня, за даними її розробника Джоша Вордла, – вже 1,8 млн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.