Категорія
Новини
Дата

New York Times купила «вірусну» онлайн-гру Wordle. Газета хоче збільшити кількість підписок

1 хв читання

Газета The New York Times купила «вірусну» онлайн-гру у слова Wordle. Ціна угоди склала «семизначну цифру», пише The Wall Street Journal. Гра залишиться безкоштовною для нових та існуючих гравців.

Ключові факти

  • Ціна угоди не розкривається. Видання зазначає, що вона становить «семизначну цифру».
  • Після закриття угоди Wordle переміститься на сайт та додатки газети NYT. Коли це станеться, поки що не відомо.
  • Wordle залишиться безкоштовною для нових та існуючих гравців.
  • Угода відображає важливість ігор, таких як кросворди. Таким чином NYT прагне збільшити кількість онлайн-підписок до 10 млн до 2025 року, йдеться у статті NYT.

Контекст

Щоб грати в Wordle, не потрібно завантажувати програму або реєструватися. Гра існує лише на сайті PowerLanguage. Правила гри прості: із шести спроб треба вгадати слово із 5 літер, яке ховається за білими квадратами. Після кожного припущення квадрати змінюють колір: вони стають сірими, якщо вказаних букв немає в слові, жовтими – якщо букви стоять не на своєму місці і зеленими, якщо здогад вірний.

Грати в гру можна лише один раз на день. Користувачі всього світу вгадують однакове слово. Розгадавши, вони діляться своєю таблицею квадратів у Twitter, але не кажуть, яке там заховане слово. Саме соцмережі допомогли зробити гру «вірусною».

У листопаді в Wordle грали лише 90 людей, а станом на 7 січня, за даними її розробника Джоша Вордла, – вже 1,8 млн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні