Категорія
Новини
Дата

«Нібулон» переніс з Миколаєва до Франції виробництво катерів для прикордонників

Суднобудівельно-судноремонтний завод «Нібулон» спільно з французькою компанією ОСЕА будуватиме флот для українських прикордонників не у Миколаєві, а у Франції. Через війну виробництво довелося перенести, йдеться у пресрелізі компанії.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

Ключові факти

  • Миколаївські суднобудівельники продовжують виконувати міжурядову угоду між Францією та Україною, підписану у 2019 році, зазначили в компанії.
  • Угода передбачає виготовлення п’яти катерів для потреб Державної прикордонної служби. Початок робіт був запланований на лютий 2022 року. Проте через війну довелося шукати альтернативне рішення.
  • «Нібулон» і ОСЕА домовилися перенести виробництво у Францію з обов’язковим залученням українських корабелів. На початку червня 23 фахівці, зокрема трубомонтажники, складальники корпусів, механіки, зварювальники, працівники з технічної підтримки, вирушили до Франції, де продовжать виконання міжурядової угоди на потужностях суднобудівної компанії ОСЕА.
  • Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля – від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт. Отримана експертиза дозволить у майбутньому здійснювати технічне обслуговування флоту в Україні силами українських спеціалістів, йдеться у повідомленні.
  • Завдяки цьому можна підтримувати судна в належному стані та зменшити сукупну вартість володіння флотом, яка в середньому на 70% складається з витрат на обслуговування, зазначили в «Нібулон».

Контекст

Міжурядова угода між Францією та Україною є складовою проєкту посилення системи морської безпеки й охорони України. Вона передбачає кредитування урядом Франції та європейськими банками будівництва французьких катерів на суму €136,5 млн. Загалом Державна прикордонна служба мала отримати 20 патрульних кораблів. Перші три з них уже спущено на воду. П’ять запланованих до реалізації українськими фахівцями планують побудувати вже до жовтня 2024 року.

Багатофункціональний катер для потреб ДСНС має всі необхідні засоби для порятунку людей та надання екстреної допомоги на воді, гасіння пожеж, здійснення водолазно-пошукових робіт, очищення вод від забруднень. Судно додатково оснащується обладнанням для здійснення гуманітарного розмінування і транспортування вантажів вагою до 1,5 т. Судно розвиває швидкість до 60 км/год, розраховано на екіпаж у складі з чотирьох осіб і виготовляється повністю з морського алюмінію.

Матеріали по темі

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні