Категорія
Новини
Дата

Німецький розробник софту SAP припиняє підтримку своїх продуктів у Росії. Частка компанії на ринку досягала 60%

Німецький постачальник промислового софту SAP припиняє підтримку своїх рішень у Росії, пише «КоммерсантЪ». Клієнти розробника вже почали передавати техпідтримку своїх систем локальним IT-компаніям. Проте повноцінного аналога SAP у Росії поки немає.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • У листі SAP російським партнерам йдеться про те, що до 31 грудня 2023 року компанія відключить їх від підтримки свого програмного забезпечення. Натомість користуватися хмарними сервісами клієнти зможуть до закінчення повного терміну контрактів.
  • З 4 вересня такі ж листи отримають близько 100 клієнтів, які продовжують користуватися підтримкою систем SAP, уточнює джерело видання, знайоме із ситуацією.
  • SAP – світовий лідер постачання систем управління підприємствами (ERP), сказав президент асоціації «Руссофт» Валентин Макаров. За його словами, перевести управління організацією з німецького софту на російську – здійсненне, але складне завдання.
  • Рішення SAP, як правило, використовують як центральні системи, що забезпечують базові процеси підприємства, наголошує співрозмовник видання на IT-ринку. «Ключовий ризик переходу з них – фактично повна зупинка роботи. При цьому повноцінного аналога SAP у Росії поки немає», – зазначив він.

Контекст

У квітні 2022 року SAP офіційно оголосив про вихід з російського та білоруського ринків. У червні повідомив про реструктуризацію офісів та переведення співробітників до Вірменії, Азербайджану, Грузії, Казахстану та інших країн. Проте компанія зберегла підтримку клієнтів.

На початок 2022 року SAP був одним із найбільших постачальників промислового спеціалізованого софту на російському ринку з часткою до 60%. Виторг ТОВ САП СНД, згідно з останньою опублікованою звітністю від 2020 року, становив 35,8 млрд руб.

Одним із найбільших клієнтів SAP у Росії було ВАТ РЖД, там використовували і рішення IBM і Oracle, які теж залишили РФ. До кінця 2022 року ВАТ РЖД розробило план із заміни недоступних рішень на 6,4 млрд руб.

В РЖД заявили виданню, що зараз не використовують підтримку SAP, «вся техпідтримка забезпечується вітчизняними організаціями».

У грудні 2022 року колишні співробітники російського офісу SAP заснували ТОВ «Лаб СП», яке займається підтримкою продуктів SAP, а також розробляє власний софт.

«Ми повністю готові до того, щоб підтримувати російських клієнтів», – заявив гендиректор «Лаб СП» Павло Деверилін. За його словами, компанія організована із співробітників, які «десятиліттями займалися підтримкою продукції SAP». Деверилін наголосив, що зараз із «Лаб СП» співпрацюють «десятки російських клієнтів із системами SAP».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні