«Нова енерджи», що входить до групи компаній NOVA (Нова пошта), розпочала дрібногуртові продажі дизельного пального на відкритому ринку, йдеться у пресрелізі. Першими покупцями стали українські сільськогосподарські підприємства.
Раніше компанія забезпечувала потреби у пальному «Нової пошти», постачаючи дизель для заправки автомобілів та генераторів.
Ключові факти
- «Нова енерджи» отримала необхідні ліцензії, закупила власні бензовози, інвестувала в мобільні паливозаправники й уклала довготривалі контракти з виробниками та імпортерами, аби убезпечити логістику від перебоїв в постачанні пального.
- Серед ключових постачальників палива зараз – такі компанії, як Orlen, Hellenic, «Укрнафта», Vitoil та інші.
- Першочерговим завданням компанії було мінімізувати ризики та забезпечити паливну й енергетичну автономність для «Нової пошти». На сьогодні комапнія на 70% покриваємо її потреби у дизельному паливі.
- «Наступним кроком став вихід «Нова Енерджі» на відкритий ринок для продажу пального», – заявив СЕО компанії Андрій Литвиненко.
- Обсяг інвестицій у створення «Нова Енерджі» у 2022–2023 роках становив $3 млн.
- Найближчим часом компанія планує вдвічі збільшити парк бензовозів. Також у планах до кінця року – вийти на обсяги продажів до 1,5 млн т палива щомісяця.
Контекст
«Нова пошта» працює на ринку України з 2001 року. «Нова пошта» почала закуповувати пальне для власних потреб влітку 2022 року – після ударів ворога по нафтосховищах та дефіциту палива.
На початку 2024-го група компаній «Нова пошта» відмовилася від слова «пошта» у своїй назві та змінила її на NOVA.
NOVA вирішила створити компанію «Нова енерджи», яка буде займатися генерацією енергії на регулярній основі, включаючи електрику, генеровану сонцем і газом. У такий спосіб група вийшла на новий ринок.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.