Компанія PepsiCo збільшила обсяг продажів у ІІ кварталі на 13% порівняно з аналогічним періодом минулого року, до $19,2 млрд. Аналітики очікували в середньому $17,9 млрд, пише Bloomberg.
Ключові факти
- Продажі зросли в Латинській Америці, Європі та на інших міжнародних ринках компанії. Найвищий показник серед усіх підрозділів Pepsi за квартал показала Північна Америка – зростання 21%, пише CNBC. Наразі ринкова вартість компанії становить $211 млрд.
- Обсяг прямих продажів напоїв зріс на 15%, а дохід у сфері послуг громадського харчування, включаючи продажі в ресторани, стадіони й університетські містечка, за квартал збільшився вдвічі.
- Підрозділ органічних продуктів Quaker Foods North America єдиний, хто повідомив про зниження доходу на 14%. У той же час рік тому в цьому сегменті продажі виросли на 23%, оскільки споживачі стали більше снідати вдома, що сприяло зростанню попиту на вівсянку.
- Чистий прибуток PepsiCo за другий квартал склав $2,36 млрд у порівнянні з $1,65 млрд роком раніше.
- Також компанія підвищила до 11% прогноз зростання прибутку на акцію на весь 2021 рік. Очікується, що органічні продажі збільшаться на 6%.
- На тлі фінрезультатів акції PepsiCo виросли на понад 2%, встановивши новий історичний максимум. У результаті чого ринкова вартість компанії становить $211 млрд.
Контекст
Швидкому зростанню продажів PepsiCo допомогло ослаблення карантинних обмежень, пише Financial Times. Через пандемію у багатьох країнах світу було запроваджено жорсткі карантинні заходи. Було обмежено роботу кафе, ресторанів, кінотеатрів, спортивних клубів, стадіонів та торговельних центрів, а масові заходи скасовано. Тепер же ресторани, бари й кінотеатри повертають відвідувачів, і в результаті збільшуються продажі газованих напоїв.
Також пандемія дещо змінила звички споживання. За словами фінансового директора PepsiCo Хʼю Джонстона, люди стали більше споживати різноманітних сухих сніданків, а тому це сприятиме збільшенню продажів борошна й вівсянки порівняно з рівнем до пандемії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.