Категорія
Новини
Дата

Pepsi повідомила про найшвидше зростання продажів за останні 10 років. Допомогло ослаблення карантинних обмежень

Компанія PepsiCo збільшила обсяг продажів у ІІ кварталі на 13% порівняно з аналогічним періодом минулого року, до $19,2 млрд. Аналітики очікували в середньому $17,9 млрд, пише Bloomberg.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Продажі зросли в Латинській Америці, Європі та на інших міжнародних ринках компанії. Найвищий показник серед усіх підрозділів Pepsi за квартал показала Північна Америка – зростання 21%, пише CNBC. Наразі ринкова вартість компанії становить $211 млрд.
  • Обсяг прямих продажів напоїв зріс на 15%, а дохід у сфері послуг громадського харчування, включаючи продажі в ресторани, стадіони й університетські містечка, за квартал збільшився вдвічі.
  • Підрозділ органічних продуктів Quaker Foods North America єдиний, хто повідомив про зниження доходу на 14%. У той же час рік тому в цьому сегменті продажі виросли на 23%, оскільки споживачі стали більше снідати вдома, що сприяло зростанню попиту на вівсянку.
  • Чистий прибуток PepsiCo за другий квартал склав $2,36 млрд у порівнянні з $1,65 млрд роком раніше.
  • Також компанія підвищила до 11% прогноз зростання прибутку на акцію на весь 2021 рік. Очікується, що органічні продажі збільшаться на 6%.
  • На тлі фінрезультатів акції PepsiCo виросли на понад 2%, встановивши новий історичний максимум. У результаті чого ринкова вартість компанії становить $211 млрд.

Контекст

Швидкому зростанню продажів PepsiCo допомогло ослаблення карантинних обмежень, пише Financial Times. Через пандемію у багатьох країнах світу було запроваджено жорсткі карантинні заходи. Було обмежено роботу кафе, ресторанів, кінотеатрів, спортивних клубів, стадіонів та торговельних центрів, а масові заходи скасовано. Тепер же ресторани, бари й кінотеатри повертають відвідувачів, і в результаті збільшуються продажі газованих напоїв.

Також пандемія дещо змінила звички споживання. За словами фінансового директора PepsiCo Хʼю Джонстона, люди стали більше споживати різноманітних сухих сніданків, а тому це сприятиме збільшенню продажів борошна й вівсянки порівняно з рівнем до пандемії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні