Категорія
Новини
Дата

Польська InPost купила британського оператора логістики Yodel

2 хв читання

CEO InPost Рафал Бжоска /Getty Images

CEO InPost Рафал Бжоска Фото Getty Images

Найбільша логістична компанія Польщі InPost купує одного з найбільших операторів логістики та доставки Yodel Delivery Network у Великій Британії, пише Forbes Польща. В результаті InPost стає третім за обсягами незалежним логістичним гравцем у Сполученому Королівстві.

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Деталі

  • У ніч із 16 на 17 квітня InPost оголосив про придбання 95,5% акцій компанії Judge Logistics Ltd – материнської структури Yodel Delivery Network. Решта 4,5% залишаються у PayPoint.
  • Угоду уклали через конвертацію наявного боргу в акціонерний капітал. InPost перетворив наданий раніше JLL кредит у розмірі €123,3 млн на облігації, які обміняв на частку в компанії.
  • InPost та Yodel почали співпрацю ще у жовтні 2024 року. Тоді британська компанія почала доставляти посилки з поштоматів InPost безпосередньо до дверей клієнтів. InPost також пропонуватиме унікальну послугу доставки за схемою D+1 (наступного дня після відправлення) у B2C-сегменті, що досі не було доступно у Великій Британії.
  • Після придбання InPost став третім за обсягами незалежним логістичним гравцем у Великій Британії – після Royal Mail і Evri.
  • Компанія прогнозує зростання обсягу доставок до близько 300 млн посилок на рік, миттєве розширення бази продавців до 700 інтернет-магазинів та 8% частки на британському ринку e-commerce.
  • Поглинання Yodel – це наступний етап після успішного придбання компанії Menzies Distribution у жовтні 2024 року, що дозволило InPost отримати контроль над логістикою у Великій Британії.
  • «Ще три роки тому нас не сприймали на цьому ринку: наша частка була нижчою за 1%. Ми навіть не входили до жодного логістичного рейтингу у Великій Британії. Сьогодні ми маємо 8% частки та є третім гравцем у категорії e-commerce», – зазначив CEO InPost Рафал Бжоска.

Контекст

InPost – польська логістична компанія, заснована 2006 року. Вперше поштомати InPost з’явилися в Польщі у 2009-му. Сьогодні компанія працює у девʼяти країнах Європи, має понад 100 000 B2C-клієнтів і понад мільярд доставлених посилок на рік.

На сьогодні InPost встановив у Європі понад 11 500 нових поштоматів, збільшивши їхню кількість на рекордні 32% у порівнянні з 2023 роком. Загальна мережа пунктів видачі перевищила 82 000 точок у дев’яти країнах.

У 2024 році InPost доставив 93,2 млн посилок у Великій Британії – удвічі більше, ніж у 2023-му. Виторг у регіоні зріс на 164% і перевищив €279,8 млн. На кінець року компанія мала 18 000 точок видачі, зокрема 10 000 поштоматів – це найбільша мережа на ринку.

Також InPost декларує екологічну ціль – досягти вуглецевої нейтральності (Net Zero) до 2040 року.

У 2024 році через понад 7000 поштоматів InPost «Нова пошта» запустила нову послугу доставки та відправки посилок у Великій Британії, яка охоплює всю країну, зокрема Вельс, Шотландію та Північну Ірландію.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні