Ввечері 24 листопада українська складова міжнародної нагороди в галузі рекламно-маркетингових комунікацій Effie Awards назвала агенції, що створили найкращі кампанії у 2023-му. Рекордсменом року за кількістю «золотих» премій стала Gres Todorchuk.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Гран-прі премії Effie Awards Ukraine отримала Gres Todorchuk за проєкт «Азовсталь. Символ незламності». Його було створено для фандрейзингової платформи UNITED24 та компанії «Метінвест». Ідея проєкту – виготовити із останньої партії довоєнної сталі «Азовсталі» браслети, кошти з продажу яких перерахувати на допомогу Україні. Результат проєкту – 100 000 браслетів, проданих у 44 країни, і 300 млн грн на благодійність.
- Не враховуючи гран-прі, на цьогорічній Effie Awards Ukraine агенція Gres Todorchuk отримала 15 премій. Зокрема, одну із «золотих» нагород агенції принесла кампанія «Міць. Українська кам’яна» – благодійний проєкт для UNITED24, Сільпо, Rozetka і Артемсіль. Це партія зі 100 000 пачок солі, видобута у шахтах Соледара.
- 6 з 11 золотих премій, що були присуджені на цьогорічному Effie Awards Ukraine, забрали Gres Todorchuk. За ними – агенція banda, що отримала три «золота», зокрема – за кампанію Be Brave Like Ukraine. Ще один власник «золота» – агенція TABASCO, автор проєкту «Добробат»: добровольчого будівельного батальйону, що допомагає постраждалим у відновленні житла.
- Загальна кількість нагород цього року – 46. З них 11 золотих, 14 срібних, 21 бронзова нагороди та гран-прі.
- У жюрі увійшло понад 220 фахівців рекламно-комунікаційного ринку. У конкурсі було представлено 81 категорією.
Контекст
Effie Awards Ukraine визначають найбільш ефективні кампанії України з 2006 року. Премія не проходила лише у 2022-му.
У 2023-му більшу частину фіналістів склали кампанії для благодійних фондів, урядових та неурядових організацій. За кількістю фіналістів лідирують категорії Positive Change – Social Good.
«Ми не здивовані таким результатом, адже будь-який рекламний конкурс – це дзеркало того, що відбувається на ринку і взагалі в економіці, і Effie не виключення, – каже Максим Лазебник, продюсер Effie Awards Ukraine, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції, – Абсолютно закономірно, що найбільше робіт буде подано в категорії короткострокових кампаній та Positive Change для фондів та некомерційних організацій. Також, серед спостережень, дивлячись на статистику конкурсу, ми бачимо, що фінансовий сектор затребуваний ринком, а туризм чи подорожі – ні».


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.