Ввечері 24 листопада українська складова міжнародної нагороди в галузі рекламно-маркетингових комунікацій Effie Awards назвала агенції, що створили найкращі кампанії у 2023-му. Рекордсменом року за кількістю «золотих» премій стала Gres Todorchuk.
Ключові факти
- Гран-прі премії Effie Awards Ukraine отримала Gres Todorchuk за проєкт «Азовсталь. Символ незламності». Його було створено для фандрейзингової платформи UNITED24 та компанії «Метінвест». Ідея проєкту – виготовити із останньої партії довоєнної сталі «Азовсталі» браслети, кошти з продажу яких перерахувати на допомогу Україні. Результат проєкту – 100 000 браслетів, проданих у 44 країни, і 300 млн грн на благодійність.
- Не враховуючи гран-прі, на цьогорічній Effie Awards Ukraine агенція Gres Todorchuk отримала 15 премій. Зокрема, одну із «золотих» нагород агенції принесла кампанія «Міць. Українська кам’яна» – благодійний проєкт для UNITED24, Сільпо, Rozetka і Артемсіль. Це партія зі 100 000 пачок солі, видобута у шахтах Соледара.
- 6 з 11 золотих премій, що були присуджені на цьогорічному Effie Awards Ukraine, забрали Gres Todorchuk. За ними – агенція banda, що отримала три «золота», зокрема – за кампанію Be Brave Like Ukraine. Ще один власник «золота» – агенція TABASCO, автор проєкту «Добробат»: добровольчого будівельного батальйону, що допомагає постраждалим у відновленні житла.
- Загальна кількість нагород цього року – 46. З них 11 золотих, 14 срібних, 21 бронзова нагороди та гран-прі.
- У жюрі увійшло понад 220 фахівців рекламно-комунікаційного ринку. У конкурсі було представлено 81 категорією.
Контекст
Effie Awards Ukraine визначають найбільш ефективні кампанії України з 2006 року. Премія не проходила лише у 2022-му.
У 2023-му більшу частину фіналістів склали кампанії для благодійних фондів, урядових та неурядових організацій. За кількістю фіналістів лідирують категорії Positive Change – Social Good.
«Ми не здивовані таким результатом, адже будь-який рекламний конкурс – це дзеркало того, що відбувається на ринку і взагалі в економіці, і Effie не виключення, – каже Максим Лазебник, продюсер Effie Awards Ukraine, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції, – Абсолютно закономірно, що найбільше робіт буде подано в категорії короткострокових кампаній та Positive Change для фондів та некомерційних організацій. Також, серед спостережень, дивлячись на статистику конкурсу, ми бачимо, що фінансовий сектор затребуваний ринком, а туризм чи подорожі – ні».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.