Категорія
Новини
Дата

ПриватБанк запустив послугу перевірки ділової репутації контрагентів

Державний ПриватБанк запустив нову послугу для бізнес-клієнтів «Досьє ділової репутації». У додатку «Приват24 для бізнесу» тепер можна більше дізнатися про своїх партнерів по бізнесу, оцінити та звести фінансові ризики співпраці з контрагентами до мінімуму, йдеться у повідомленні пресслужби банку.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, Diia.City United, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Новий сервіс надає актуальну інформацію про компанії та ФОП, зокрема реєстраційні дані; наявність кредитної історії в базі Українського бюро кредитних історій; дані про обтяження рухомого майна; заборони на участь у тендерах; податкові дані; дані про судові справи; дані про виконавчі провадження.
  • Щоб скористатися послугою у мобільному додатку, необхідно перейти у меню «Послуги», вибрати «Досьє ділової репутації», ввести ЄДРПОУ або ІПН контрагента та натиснути «Шукати».
  • У вебверсії «Приват24 для бізнесу» в каталозі послуг треба виконати пошук за назвою «Досьє ділової репутації», натиснути кнопку «Підключити», а далі «Відкрити». Для перегляду інформації за контрагентом необхідно ввести ЄДРПОУ або ІПН та натиснути «Шукати».
  • Також клієнти Приватбанку зможуть онлайн моніторити зміни ділової репутації своїх компаній та контрагентыв.
  • Про будь-які зміни в досьє контрагента клієнти отримають сповіщення на головній сторінці «Приват24 для бізнесу». Моніторинг своїх компаній та перших трьох контрагентів – безплатний, поточнили в банку.

Контекст

Послуга перевірки контрагентів не нова. Наразі в Україні це можна зробити за допомогою різних сервісів, зокрема Опендатабот, YouControl та Contr Agent від LIGA 360.

Перевірку контрагента бізнесу радять проводити перед кожною сплатою чи відвантаженням товару. Це потрібно, аби вберегтися від фінансових збитків. Неплатоспроможність контрагента може призвести до проблем з оплатами, втрати часу на з’ясування причин неплатежу та витрат на суди.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні