Категорія
Новини
Дата

Reebok продав свої російські активи турецькому холдингу FLO. Мережа мала понад 100 точок продажу у РФ

1 хв читання

Російський підрозділ мережі спортивних товарів Reebok перейшов турецькому холдингу FLO Retailing, пише Коммерсантъ. Компанія викупила понад 100 точок продажу Reebok. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • FLO Retailing, який володіє брендами U.S. Polo Assn., Lumberjack та Ren, планує перейменувати магазини та зберегти бренд Reebok, пише газета.
  • Reebok підписав з FLO угоду про випуск на турецьких фабриках продукції під цією маркою для 12 країн, повідомило турецьке видання Yeni Safak. 
  • Вартість мережі оцінюється в 1,5 млрд руб. (близько $23 млн), зазначив гендиректор «Infoline-Аналітики» Михайло Бурмістров. Проте, на його думку, сума угоди могла бути не більше 500 млн руб. ($7,7 млн).
  • Активи в Росії «продати зараз дуже складно», Reebok вдалося знайти партнера, у якого зберігаються бізнес-інтереси в Росії, додав Бурмістров. 

Контекст

Reebok входив до структури Adidas з 2005 року, але у березні 2022 року бренд продали американській Authentic Brands Group (ABG). Через війну РФ проти України ABG призупинила роботу на російському ринку з 20 березня.

В 2021 році виручка ТОВ «Адідас», через яке Reebok, як і раніше, контролювали в РФ, склала 55,6 млрд руб. (близько $885 млн), чистий прибуток — 3,9 млрд руб. (понад $60 млн), свідчать дані «СПАРК-Інтерфаксу». 

У великих містах РФ працює не менше 117 монобрендових магазинів Reebok.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд