Російський підрозділ мережі спортивних товарів Reebok перейшов турецькому холдингу FLO Retailing, пише Коммерсантъ. Компанія викупила понад 100 точок продажу Reebok.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- FLO Retailing, який володіє брендами U.S. Polo Assn., Lumberjack та Ren, планує перейменувати магазини та зберегти бренд Reebok, пише газета.
- Reebok підписав з FLO угоду про випуск на турецьких фабриках продукції під цією маркою для 12 країн, повідомило турецьке видання Yeni Safak.
- Вартість мережі оцінюється в 1,5 млрд руб. (близько $23 млн), зазначив гендиректор «Infoline-Аналітики» Михайло Бурмістров. Проте, на його думку, сума угоди могла бути не більше 500 млн руб. ($7,7 млн).
- Активи в Росії «продати зараз дуже складно», Reebok вдалося знайти партнера, у якого зберігаються бізнес-інтереси в Росії, додав Бурмістров.
Контекст
Reebok входив до структури Adidas з 2005 року, але у березні 2022 року бренд продали американській Authentic Brands Group (ABG). Через війну РФ проти України ABG призупинила роботу на російському ринку з 20 березня.
В 2021 році виручка ТОВ «Адідас», через яке Reebok, як і раніше, контролювали в РФ, склала 55,6 млрд руб. (близько $885 млн), чистий прибуток — 3,9 млрд руб. (понад $60 млн), свідчать дані «СПАРК-Інтерфаксу».
У великих містах РФ працює не менше 117 монобрендових магазинів Reebok.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.