Категорія
Новини
Дата

Adidas продає Reebok за $2,5 млрд американській компанії ABG. Що сталося

1 хв читання

Німецький виробник одягу та взуття Adidas продає бренд Reebok за $2,5 млрд американській компанії з управління брендами Authentic Brands Group (ABG). Це на $1,3 млрд дешевше, ніж Adidas купив його 15 років тому.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Більшу частину суми ABG виплатить готівкою, решта — у вигляді умовної і відстроченої винагороди. Операцію планують закрити в першому кварталі 2022 року.
  • Adidas заявила, що розділить більшу частину виторга від угоди зі своїми акціонерами.
  • Після продажу Reebok збереже свою штаб-квартиру в Бостоні і продовжить діяльність в Північній і Латинській Америці, Азійсько-тихоокеанському регіоні, Європі та Росії, пише Reuters. В перехідний період бренд також тісно співпрацюватиме з німецькою компанією.

Контекст

Adidas придбала Reebok в 2006 році за $3,8 млрд. В угоду також входили бренди Rockport, CCM Hockey і Greg Norman, які пізніше були продані за €400 000. Adidas сподівалася, що Reebok зможе повернути собі славу свого розквіту 1980-х років і створити серйозного суперника Nike, пише The New York Times. Але бренд загубився в імперії Adidas і щосили намагався знайти звʼязок зі споживачами. Погані результати Reebok призвели до неодноразових закликів інвесторів позбутися бренду, пише Reuters.

Гендиректор Adidas Каспер Рорстед, зайнявши свій пост 2016 року, запустив план з оздоровлення Reebok. Він закривав неефективні магазини і відмовлявся від продовження ліцензійних угод. Це допомогло в 2018 році повернутися до прибутковості, але Reebok продовжував відставати від основного бренду — Adidas. Крім того, бізнес постраждав від пандемії COVID-19. У 2020 році продажі Reebok впали на 19%, до €1,41 млрд з €1,75 млрд роком раніше. В першому півріччі цього року продажі Reebok зросли до €823 млн з €600 млн рік тому, а чистий прибуток склав €68 млн в порівнянні з чистим збитком в €69 млн в першій половині 2020 року. Аналітики вважають, що стан бренду поліпшила співпраця з Cardi B та новий акцент на жіночому одязі.

Authentic Brands вже скупив понад 30 брендів, в тому числі збанкрутілі активи — Brooks Brothers, Aeropostale, Forever 21, Barneys New York, зауважує Bloomberg. Також компанія придбала колекцію брендів від PVH Corp., в тому числі Izod і Van Heusen.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд