Представники модного дому Armani звернулися до низки потенційних інвесторів із пропозицією придбати міноритарний пакет акцій компанії. Про це повідомили Reuters кілька обізнаних джерел. L’Oréal – серед тих, кого вже запросили до переговорів.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- За словами співрозмовників агентства, приватні інвестиційні фонди поки що не були запрошені до переговорів.
- L’Oréal, з якою ведуть перемовини, вже має довгострокову ліцензійну угоду з Armani Group до 2050 року. Як радник угоди залучений Rothschild. Партнер компанії Ірвінг Беллотті входить до ради директорів благодійного фонду Armani.
- Переговори перебувають на ранній стадії, і їхня реалізація може розтягнутися на місяці, уточнює видання.
- Заповіт Джорджо Армані, який пішов із життя 4 вересня у віці 91 року, зобов’язує його спадкоємців продати групу Armani одному з трьох потенційних покупців – LVMH, Luxottica або LʼOréal. Однак остаточне рішення залежатиме від благодійного фонду Armani та Панталео Дель’Орко, багаторічного бізнес- і життєвого партнера дизайнера, які спільно контролюють 70% голосів.
- Згідно з документом, спадкоємці мають продати 15% акцій протягом 18 місяців після смерті дизайнера. У майбутньому ще 30–55% можуть бути передані тому ж покупцю або виставлені на біржу.
- Аналітики оцінюють можливу капіталізацію Armani Group у €5–12 млрд, пише Reuters.
Контекст
4 вересня у віці 91 року пішов із життя Джорджо Армані, засновник бренду Armani та один із найзаможніших італійців. За оцінкою Forbes, на початок 2025 року його статки сягали $11,8 млрд. Армані став іконою італійського стилю, поєднуючи дизайнерський талант із бізнес-інтуїцією. Його компанія щорічно генерувала близько €2,3 млрд доходу.
Через погіршення здоров’я дизайнер вперше пропустив покази на Тижні чоловічої моди в Мілані в червні. Відомий як Re Giorgio («Король Джорджо»), він ретельно контролював усі аспекти свого бренду – від створення колекцій до деталей рекламних кампаній і навіть зачісок моделей перед показами.
Детальніше про внесок Джорджо Армані у світ моди читайте в матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.