Компанія Krafton, яка створила популярну мобільну гру PlayerUnknownʼs Battlegrounds (PUBG), подала заявку на IPO у Південній Кореї, в ході якого планує залучити 5,6 трлн вон ($5 млрд). Це, ймовірно, стане найбільшим IPO в історії країни, пише Bloomberg.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Компанія планує продати понад 10 млн акцій за ціною від 458 000 до 557 000 вон за одиницю. Лістинг запланований на 22 липня.
- Якщо лістинг пройде по верхній межі цінового діапазону, капіталізація Krafton може скласти 28 трлн вон (близько $25 млрд).
- Нині рекорд належить компанії Samsung Life Insurance, яка у 2010 році залучила 4,9 трлн вон (близько $4,4 млрд) в ході IPO.
- Також Krafton може побити рекорд найбільшого дебюту серед південнокорейських компаній, що належить Coupang Inc. Вона у березні залучила $4,6 млрд в ході IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі.
- Krafton планує використати гроші від IPO для створення нових ігор, покупки інших розробників, виходу на закордонні ринки та інвестування в передові технології, зокрема у штучний інтелект, пише Financial Times.
Довідка
Компанію Krafton засновав Чанг Бен Гю в 2007 році. Свою найпопулярнішу гру PUBG компанія випустила у 2017 році. За весь час продано понад 75 млн копій гри на комп’ютери, консолі, а мобільна версія була завантажена понад мільярд разів. PUBG стала рушієм розвитку жанру, в який тепер входять і інші світові хіти – Fortnite від Epic Games і Free Fire від Sea. Після IPO Чанг володітиме 14% акцій Krafton. В іншого найбільшого акціонера Krafton, китайського конгломерату Tencent, залишиться 13,2% акцій.
Контекст
Наразі Krafton майже повністю залежить від гри PUBG, яка торік принесла дохід у 1,67 трлн вон, що на понад 50% більше проти 2019 року. Водночас проспект компанії Krafton попереджає, що кількість часу і грошей, витрачених на її гри, може зменшитися в міру поліпшення ситуації з COVID-19. Також інвестиції Krafton в інші ігри, такі як Elyon, ще не окупилися. За словами генерального директора Кім Чан Хана, тепер компанія робить ставку на розширення всесвіту PUBG за рахунок ігор нового покоління, анімаційного шоу і веб-мультфільмів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.