Компанія Perplexity AI, що створює діалогову пошукову систему з використанням штучного інтелекту, планує залучити щонайменше $250 млн при оцінці від $2,5 до $3 млрд. Про це пише профільне видання TechCrunch з посиланням на власні джерела.
Ключові факти
- Стартап готує раунд слідом за двома іншими за останні чотири місяці: у січні Perplexity залучив майже $74 млн при оцінці в $540 млн, а на початку березня – ще $56 млн при оцінці в $1 млрд.
- Компанія хоче скористатися увагою, яку привертає до себе на ринку, зазначає видання. NEA та IVP, обидва попередні інвестори, є одними з тих, хто хоче проінвестувати в новий раунд, кажуть джерела TechCrunch.
- «Вони зростають дуже швидко. Так, ми будемо шукати можливість взяти участь», – сказав партнер одного з наявних інвесторів.
Контекст
Продукт Perplexity – пошукова система на основі генеративного штучного інтелекту, яка видає результати за допомогою інтерфейсу в стилі чат-ботів. Такий метод не є унікальним. Це саме пропонують ChatGPT і Bing від Microsoft, а Google робить великий стрибок до удосконалення результатів пошуку за допомогою свого Gemini LLM.
Але Perplexity будує свої алгоритми з використанням різних LLM, вважаючи, що це дає більш точну і розгорнуту відповідь. Компанія використовує різні LLM для створення того, що вона описує як «більш просунутий корпоративний професійний продукт».
Стартап із 55 осіб залишається набагато меншим і менш капіталізованим, ніж виробник ChatGPT OpenAI, не кажучи вже про Google. Але інтерес інвесторів і користувачів до Perplexity підкреслює ентузіазм щодо нового покоління продуктів генеративного ШІ, які переосмислять базові інтернет-сервіси, такі як пошук.
Стартап швидко знайшов шанувальників та залучив зірковий список інвесторів, зокрема Яна Лекуна, головного фахівця зі штучного інтелекту в Meta Platforms Inc. Серед його прихильників також принаймні шість нинішніх та колишніх дослідників штучного інтелекту в Google та дочірній компанії DeepMind, включаючи Джефа Діна, старшого віцепрезидента Google з досліджень та штучного інтелекту, який, згідно з даними дослідницької компанії PitchBook, був інвестором у компанії на ранніх стадіях.
Perplexity для перегляду вебсторінок використовує, за даними компанії, близько 10 млн осіб щомісяця. Поки що сервіс безплатний, але розширити функціонал можна за допомогою підписки за $20 на місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.