Компанія Perplexity AI, що створює діалогову пошукову систему з використанням штучного інтелекту, планує залучити щонайменше $250 млн при оцінці від $2,5 до $3 млрд. Про це пише профільне видання TechCrunch з посиланням на власні джерела.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Стартап готує раунд слідом за двома іншими за останні чотири місяці: у січні Perplexity залучив майже $74 млн при оцінці в $540 млн, а на початку березня – ще $56 млн при оцінці в $1 млрд.
- Компанія хоче скористатися увагою, яку привертає до себе на ринку, зазначає видання. NEA та IVP, обидва попередні інвестори, є одними з тих, хто хоче проінвестувати в новий раунд, кажуть джерела TechCrunch.
- «Вони зростають дуже швидко. Так, ми будемо шукати можливість взяти участь», – сказав партнер одного з наявних інвесторів.
Контекст
Продукт Perplexity – пошукова система на основі генеративного штучного інтелекту, яка видає результати за допомогою інтерфейсу в стилі чат-ботів. Такий метод не є унікальним. Це саме пропонують ChatGPT і Bing від Microsoft, а Google робить великий стрибок до удосконалення результатів пошуку за допомогою свого Gemini LLM.
Але Perplexity будує свої алгоритми з використанням різних LLM, вважаючи, що це дає більш точну і розгорнуту відповідь. Компанія використовує різні LLM для створення того, що вона описує як «більш просунутий корпоративний професійний продукт».
Стартап із 55 осіб залишається набагато меншим і менш капіталізованим, ніж виробник ChatGPT OpenAI, не кажучи вже про Google. Але інтерес інвесторів і користувачів до Perplexity підкреслює ентузіазм щодо нового покоління продуктів генеративного ШІ, які переосмислять базові інтернет-сервіси, такі як пошук.
Стартап швидко знайшов шанувальників та залучив зірковий список інвесторів, зокрема Яна Лекуна, головного фахівця зі штучного інтелекту в Meta Platforms Inc. Серед його прихильників також принаймні шість нинішніх та колишніх дослідників штучного інтелекту в Google та дочірній компанії DeepMind, включаючи Джефа Діна, старшого віцепрезидента Google з досліджень та штучного інтелекту, який, згідно з даними дослідницької компанії PitchBook, був інвестором у компанії на ранніх стадіях.
Perplexity для перегляду вебсторінок використовує, за даними компанії, близько 10 млн осіб щомісяця. Поки що сервіс безплатний, але розширити функціонал можна за допомогою підписки за $20 на місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.