Компанія Sony за перший квартал 2021 фінансового року, що завершився у японського виробника 30 червня, отримала рекордний операційний прибуток. Цьому сприяв попит на PlayStation 5 та контент під час пандемії COVID-19, яка змушує людей більше часу проводити вдома, пише Reuters.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Чистий прибуток склав $1,94 млрд, що на 9% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Операційний прибуток за рік зріс на 26%, до 280,1 млрд ієн ($2,57 млрд). Це перевищило очікування аналітиків Refinitiv, які прогнозували зростання до 207,96 млрд ієн.
- Дохід компанії зріс на 15%, до $20,6 млрд. Найбільше приніс ігровий підрозділ – $5,62 млрд, що на 6,1% перевищує дані аналогічного періоду минулого року. Зокрема, ігрових консолей PlayStation 5 за квартал продано 2,3 млн штук. Консолей PlayStation 4 – 0,5 млн штук, а телевізорів – 2,2 млн штук.
- Найбільше зростання продажів зафіксовано в сегменті Electronics Products&Solutions – $5,36 млрд. Також $2,3 млрд доходу приніс музичний бізнес, який зріс на 77,8%. Виробництво фільмів та шоу дало $1,87 млрд, зрісши на 29,6%.
- Sony підвищила прогноз прибутку на увесь фінансовий рік, який закінчується в березні 2022 року, з 930 млрд до 980 млрд ієн. Це трохи нижче середньої оцінки аналітиків – у 1 млрд ієн.
Контекст
Sony очікувала, що попит на її товари знизиться із ослабленням карантинних обмежень. Однак у звʼязку з новими хвилями інфекцій COVID-19 обмеження все ще поширені. Це сприяє продажам компанії. Однак глобальна нестача напівпровідників впливає і на Sony, яка не може виробляти достатню кількість ігрових консолей PlayStation для задоволення попиту. У травні Sony заявила, що планує продати в цьому фінансовому році 14,8 млн PS5. Дефіцит напівпровідників може також вплинути на виробництво інших побутових пристроїв, сказав фінансовий директор Sony Хірокі Тоток.
Водночас компанія оптимізує бізнес у сфері побутової електроніки, нарощуючи сегмент розважального контенту. У грудні Sony купила анімаційний бізнес компанії AT&T Crunchyroll за $1,175 млрд. Угода дала Sony доступ до 3 млн передплатників Crunchyroll у понад 200 країнах і регіонах. Це має допомогти конкурувати з такими гігантами індустрії розваг, як Netflix.
У травні Sony заявила, що продовжить розширювати бізнес розважального контенту за рахунок придбань. На ці плани компанія планує витратити 2 трлн ієн упродовж наступних трьох років.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.