Категорія
Новини
Дата

Sony отримала рекордний прибуток за перший квартал. Цьому сприяли нові хвилі COVID -19

Компанія Sony за перший квартал 2021 фінансового року, що завершився у японського виробника 30 червня, отримала рекордний операційний прибуток. Цьому сприяв попит на PlayStation 5 та контент під час пандемії COVID-19, яка змушує людей більше часу проводити вдома, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Чистий прибуток склав $1,94 млрд, що на 9% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Операційний прибуток за рік зріс на 26%, до 280,1 млрд ієн ($2,57 млрд). Це перевищило очікування аналітиків Refinitiv, які прогнозували зростання до 207,96 млрд ієн.
  • Дохід компанії зріс на 15%, до $20,6 млрд. Найбільше приніс ігровий підрозділ – $5,62 млрд, що на 6,1% перевищує дані аналогічного періоду минулого року. Зокрема, ігрових консолей PlayStation 5 за квартал продано 2,3 млн штук. Консолей PlayStation 4 – 0,5 млн штук, а телевізорів – 2,2 млн штук.
  • Найбільше зростання продажів зафіксовано в сегменті Electronics Products&Solutions – $5,36 млрд. Також $2,3 млрд доходу приніс музичний бізнес, який зріс на 77,8%. Виробництво фільмів та шоу дало $1,87 млрд, зрісши на 29,6%.
  • Sony підвищила прогноз прибутку на увесь фінансовий рік, який закінчується в березні 2022 року, з 930 млрд до 980 млрд ієн. Це трохи нижче середньої оцінки аналітиків – у 1 млрд ієн.

Контекст

Sony очікувала, що попит на її товари знизиться із ослабленням карантинних обмежень. Однак у звʼязку з новими хвилями інфекцій COVID-19 обмеження все ще поширені. Це сприяє продажам компанії. Однак глобальна нестача напівпровідників впливає і на Sony, яка не може виробляти достатню кількість ігрових консолей PlayStation для задоволення попиту. У травні Sony заявила, що планує продати в цьому фінансовому році 14,8 млн PS5. Дефіцит напівпровідників може також вплинути на виробництво інших побутових пристроїв, сказав фінансовий директор Sony Хірокі Тоток.

Водночас компанія оптимізує бізнес у сфері побутової електроніки, нарощуючи сегмент розважального контенту. У грудні Sony купила анімаційний бізнес компанії AT&T Crunchyroll за $1,175 млрд. Угода дала Sony доступ до 3 млн передплатників Crunchyroll у понад 200 країнах і регіонах. Це має допомогти конкурувати з такими гігантами індустрії розваг, як Netflix.

У травні Sony заявила, що продовжить розширювати бізнес розважального контенту за рахунок придбань. На ці плани компанія планує витратити 2 трлн ієн упродовж наступних трьох років.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні