Категорія
Новини
Дата

Сукупна вартість усіх українських стартапів – €23,3 млрд. Це на €4 млрд менше, ніж у 2021 році

1 хв читання

Загальна вартість усіх українських стартапів оцінюється у €23,3 млрд станом на листопад 2022 року. У 2021-му цей показник був вищим – €27,1 млрд. Про це йдеться у Стратегії розвитку інновацій від Мінцифри, що є в розпорядженні Forbes.

Ключові факти

  • З 2017 року загальна вартість українських стартапів виросла у більш ніж 9 разів – з €2,5 млрд до €23,3 млрд.
  • В Україні налічується 1500 активних стартапів.
  • Ще понад 600 стартапів було засновано в Україні або українськими командами засновників та/або випускниками українських університетів. 
  • Також в Україні започатковано понад 500 іноземних стартапів, які відкрили офіси в Україні, а також сотні постачальників послуг і студій розробки програмного забезпечення.

Контекст

Наприкінці червня 2023-му Forbes опитав 18 найактивніших гравців – українські та сфокусовані на Україні фонди – про стан їхніх портфельних проєктів. На липень 2023 року в активі опитаних фондів нараховується щонайменше 343 інвестиції. Самих стартапів – дещо менше, адже у частину компаній вкладалися одразу кілька учасників опитування.

Єдина втрата воєнного часу – сервіс доставки свіжої риби Seadora з портфеля SMRK Олександра Косована. Втративши український ринок, засновник Андрій Дрогобицький намагався знайти нове фінансування й перезапустити стартап у Дубаї, але зрештою фонду довелося списати інвестицію. Також на паузі – малоактивні, але не закриті – ще три проєкти з орбіти Українського фонду стартапів (USF). Це сервіс онлайн-підбору взуття 4Comfortshoes, розробник віддрукованих на 3D-принтері окулярів Monor і сервіс аналітики для містобудування GeoDesign.

Натомість після 24 лютого 2022-го закрито щонайменше 83 угоди з українськими проєктами. Частина з них наразі не анонсована. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд