Деякі з найбільших світових виробників велосипедів розглядають реорганізацію ланцюжків поставок через затримки постачання компонентів. Виробники називають це наймасштабнішими за останні десятиліття перебоями, пише Financial Times.
Ключові факти
- Глобальний дефіцит велосипедів, що почався ще торік, посилився проблемами з поставками. Це підкреслило залежність виробників від японської компанії Shimano, яка контролює приблизно 65% ринку систем перемикання передач і гальм.
- Європейські та американські виробники заявили, що час виконання замовлення досяг 400 днів для низки компонентів Shimano.
- Деякі повідомили про більш тривалі терміни поставки гідравлічних гальм та коліс.
- Очікується, що дефіцит буде зберігатися навіть під час роботи заводів Shimano на повну потужність.
- Серед постраждалих виробників американська компанія Trek, тайванські Merida і Giant та ін.
Контекст
Галузь виробництва велосипедів намагається задовольнити сплеск попиту, якому сприяв COVID-19. Пандемія спонукала людей у всьому світі пересідати на велосипеди як альтернативу громадському транспорту.
В Україні за останній рік попит на продажі та прокат велосипедів збільшився в два–чотири рази, пише УНН із посиланням на велоексперта та власника компанії Veliki.ua Олексія Кушка. За словами велоексперта, в Україні, як і в усьому світі, спостерігається дефіцит велосипедів у звʼязку зі скороченням обсягів виробництва та складнощами з постачанням на ринок.
Проблеми із затримками поставок найгостріше стоять перед невеликими виробниками велосипедів, а також для нових учасників ринку. Зокрема, заснований триразовим переможцем Тур де Франс Грегом Лемондом стартап LeMond тричі відкладав запуск через затримки з поставками. Водночас засновник компанії з виробництва компонентів для велосипедів Campagnolo Давид Кампаньоло зазначив, що високий попит не може тривати вічно і знизиться до літа 2023 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.