Категорія
Новини
Дата

Tesla закрила свій перший шоурум у Китаї в рамках скорочення витрат

1 хв читання

Виробник електромобілів Tesla закрив свій флагманський виставковий зал у Китаї, що, за словами джерел, спрямовано на скорочення роздрібних витрат на другому за величиною ринку, пише Reuters.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Tesla підтвердила агентству Reuters закриття виставкового залу у престижному торговому центрі Parkview Green у центрі Пекіна. Магазин, відкритий у 2013 році, став першим магазином Tesla у Китаї, він був відремонтований та розширений у 2018 році. У компанії кажуть, що перемістили магазин до іншого торгового центру під назвою Raffles City, тутешній шоурум є набагато меншим, він був відкритий у середині жовтня.
  • Tesla володіє та керує більш ніж 200 торговими точками по всій країні, які демонструють моделі та влаштовують тест-драйви для потенційних покупців.
  • Агентство Reuters повідомило у вересні, що Tesla розглядає можливість закриття деяких виставкових залів у розкішних торгових центрах у таких містах, як Пекін, після того, як відвідуваність впала на тлі COVID-обмежень. Компанія також планує приділяти більше уваги магазинам у менш дорогих приміських районах, оскільки працює над досягненням мети генерального директора Ілона Маска щодо покращення обслуговування клієнтів. У рамках цих зусиль Tesla наймає техніків та інший персонал для обслуговування у Китаї. Вебсайт компанії з підбору персоналу показав 305 вакансій у сфері послуг.
  • Більше половини магазинів Tesla у Китаї не пропонують послуги з ремонту чи технічного обслуговування та розміщені у місцях з високою орендною платою та обмеженим простором. 
  • За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, за перші девʼять місяців 2022 року Tesla продала 318 151 автомобіль у Китаї, що на 55% більше, ніж роком раніше. Для порівняння: загальний продаж електромобілів та гібридів зріс на 113,2%.

Контекст

Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва, пише Reuters із посиланням на загальнодоступні дані та прогнози, випущені компаніями.

Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.

Лідирує компанія Tesla, виконавчий директор якої Ілон Маск виклав зухвалий план зі створення 20 млн електромобілів у 2030 році, для яких знадобиться приблизно 3 ТВт·год батарей. Хоча Tesla не розкрила повністю свої плани витрат, таке зростання – 13-кратне збільшення порівняно з 1,5 млн автомобілів, які компанія сподівається продати цього року, – обійдеться в сотні мільярдів доларів, згідно з аналізом Reuters.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні