Категорія
Новини
Дата

Tesla закрила свій перший шоурум у Китаї в рамках скорочення витрат

1 хв читання

Виробник електромобілів Tesla закрив свій флагманський виставковий зал у Китаї, що, за словами джерел, спрямовано на скорочення роздрібних витрат на другому за величиною ринку, пише Reuters.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Tesla підтвердила агентству Reuters закриття виставкового залу у престижному торговому центрі Parkview Green у центрі Пекіна. Магазин, відкритий у 2013 році, став першим магазином Tesla у Китаї, він був відремонтований та розширений у 2018 році. У компанії кажуть, що перемістили магазин до іншого торгового центру під назвою Raffles City, тутешній шоурум є набагато меншим, він був відкритий у середині жовтня.
  • Tesla володіє та керує більш ніж 200 торговими точками по всій країні, які демонструють моделі та влаштовують тест-драйви для потенційних покупців.
  • Агентство Reuters повідомило у вересні, що Tesla розглядає можливість закриття деяких виставкових залів у розкішних торгових центрах у таких містах, як Пекін, після того, як відвідуваність впала на тлі COVID-обмежень. Компанія також планує приділяти більше уваги магазинам у менш дорогих приміських районах, оскільки працює над досягненням мети генерального директора Ілона Маска щодо покращення обслуговування клієнтів. У рамках цих зусиль Tesla наймає техніків та інший персонал для обслуговування у Китаї. Вебсайт компанії з підбору персоналу показав 305 вакансій у сфері послуг.
  • Більше половини магазинів Tesla у Китаї не пропонують послуги з ремонту чи технічного обслуговування та розміщені у місцях з високою орендною платою та обмеженим простором. 
  • За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, за перші девʼять місяців 2022 року Tesla продала 318 151 автомобіль у Китаї, що на 55% більше, ніж роком раніше. Для порівняння: загальний продаж електромобілів та гібридів зріс на 113,2%.

Контекст

Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва, пише Reuters із посиланням на загальнодоступні дані та прогнози, випущені компаніями.

Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.

Лідирує компанія Tesla, виконавчий директор якої Ілон Маск виклав зухвалий план зі створення 20 млн електромобілів у 2030 році, для яких знадобиться приблизно 3 ТВт·год батарей. Хоча Tesla не розкрила повністю свої плани витрат, таке зростання – 13-кратне збільшення порівняно з 1,5 млн автомобілів, які компанія сподівається продати цього року, – обійдеться в сотні мільярдів доларів, згідно з аналізом Reuters.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд