Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва, пише Reuters із посиланням на загальнодоступні дані та прогнози, випущені компаніями.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
- Лідирує компанія Tesla, виконавчий директор якої Ілон Маск виклав зухвалий план зі створення 20 млн електромобілів у 2030 році, для яких знадобиться приблизно 3 ТВт·год батарей. Хоча Tesla не розкрила повністю свої плани витрат, таке зростання – 13-кратне збільшення порівняно з 1,5 млн автомобілів, які компанія сподівається продати цього року, – обійдеться в сотні мільярдів доларів, згідно з аналізом Reuters.
- Німецький Volkswagen, хоч і відстає від Tesla, але має амбітні плани на кінець десятиліття, націлившись на інвестиції у понад $100 млрд на створення свого глобального портфеля електромобілів і нових акумуляторних «гігафабрик» у Європі та Північній Америці.
- Японська Toyota Motor Corp інвестує $70 млрд в електроавтомобілі та виробництво більшої кількості акумуляторів та розраховує продати не менше 3,5 млн акумуляторних електричних моделей у 2030 році.
- Ford Motor продовжує підвищувати рівень своїх витрат на нові електромобілі – зараз вони становлять $50 млрд – і не менше 240 ГВт·год акумуляторної ємності разом зі своїми партнерами. Оскільки вона прагне виробити близько 3 млн електромобілів у 2030 році – половину від загального обсягу.
- Mercedes-Benz виділила не менше $47 млрд на розробку та виробництво електромобілів, майже дві третини з яких – на збільшення загальної ємності акумуляторів з партнерами до понад 200 ГВт·год.
- BMW, Stellantis і General Motors планують витратити не менше $35 млрд на електромобілі та акумулятори.
Контекст
У США та інших країнах трейдери та аналітики очікують різкого зростання попиту на літій у найближчі роки, оскільки автомобільна промисловість поступово відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння та випускає електромобілі.
Підприємства, в тому числі General Motors, Ford Motor і Volkswagen, прагнуть наздогнати лідера Tesla, інвестуючи мільярди доларів у запуск заводів із виробництва електромобілів.
Наприкінці серпня стало відомо, що корпорація Panasonic Holdings, яка є постачальником виробника електромобілів Tesla Inc, веде переговори про будівництво в США додаткового заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів вартістю близько $4 млрд. Японська Toyota Motor Corp планує інвестувати до 730 млрд єн ($5,27 млрд) у Японії та США у постачання автомобільних акумуляторів для електромобілів. Honda Motor і південнокорейська LG Energy Solution мають намір почати будівництво заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів у США вартістю $4,4 млрд уже на початку наступного року,
Високі ціни спонукали компанії розпочати реалізацію літієвих проектів у Латинській Америці та Австралії, двох найбільших регіонах-виробниках. Але аналітики кажуть, що їм знадобляться роки, щоб вийти на повну потужність і зменшити дефіцит.
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.