Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва, пише Reuters із посиланням на загальнодоступні дані та прогнози, випущені компаніями.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Оформлюйте передзамовлення та будьте першими, хто отримає два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
- Лідирує компанія Tesla, виконавчий директор якої Ілон Маск виклав зухвалий план зі створення 20 млн електромобілів у 2030 році, для яких знадобиться приблизно 3 ТВт·год батарей. Хоча Tesla не розкрила повністю свої плани витрат, таке зростання – 13-кратне збільшення порівняно з 1,5 млн автомобілів, які компанія сподівається продати цього року, – обійдеться в сотні мільярдів доларів, згідно з аналізом Reuters.
- Німецький Volkswagen, хоч і відстає від Tesla, але має амбітні плани на кінець десятиліття, націлившись на інвестиції у понад $100 млрд на створення свого глобального портфеля електромобілів і нових акумуляторних «гігафабрик» у Європі та Північній Америці.
- Японська Toyota Motor Corp інвестує $70 млрд в електроавтомобілі та виробництво більшої кількості акумуляторів та розраховує продати не менше 3,5 млн акумуляторних електричних моделей у 2030 році.
- Ford Motor продовжує підвищувати рівень своїх витрат на нові електромобілі – зараз вони становлять $50 млрд – і не менше 240 ГВт·год акумуляторної ємності разом зі своїми партнерами. Оскільки вона прагне виробити близько 3 млн електромобілів у 2030 році – половину від загального обсягу.
- Mercedes-Benz виділила не менше $47 млрд на розробку та виробництво електромобілів, майже дві третини з яких – на збільшення загальної ємності акумуляторів з партнерами до понад 200 ГВт·год.
- BMW, Stellantis і General Motors планують витратити не менше $35 млрд на електромобілі та акумулятори.
Контекст
У США та інших країнах трейдери та аналітики очікують різкого зростання попиту на літій у найближчі роки, оскільки автомобільна промисловість поступово відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння та випускає електромобілі.
Підприємства, в тому числі General Motors, Ford Motor і Volkswagen, прагнуть наздогнати лідера Tesla, інвестуючи мільярди доларів у запуск заводів із виробництва електромобілів.
Наприкінці серпня стало відомо, що корпорація Panasonic Holdings, яка є постачальником виробника електромобілів Tesla Inc, веде переговори про будівництво в США додаткового заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів вартістю близько $4 млрд. Японська Toyota Motor Corp планує інвестувати до 730 млрд єн ($5,27 млрд) у Японії та США у постачання автомобільних акумуляторів для електромобілів. Honda Motor і південнокорейська LG Energy Solution мають намір почати будівництво заводу з виробництва акумуляторів для електромобілів у США вартістю $4,4 млрд уже на початку наступного року,
Високі ціни спонукали компанії розпочати реалізацію літієвих проектів у Латинській Америці та Австралії, двох найбільших регіонах-виробниках. Але аналітики кажуть, що їм знадобляться роки, щоб вийти на повну потужність і зменшити дефіцит.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.