Категорія
Новини
Дата

Twitter запустив платну підписку. Компанія прагне диверсифікувати джерела доходу

1 хв читання

Компанія Twitter запустила платну підписку для користувачів. Послуга має назву Twitter Blue, пише BBC.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Twitter Blue уже розміщена в магазинах застосунків. Однак ще не доступна для широкого кола користувачів.
  • Ціна підписки на Twitter Blue у Великій Британії – £2,49, а в США $2,99.
  • Forbes.ua перевірив магазини застосунків в Україні, однак послуга Twitter Blue там наразі відсутня.
  • За словами технологічної блогерки Джейн Манчун Вонг, яка стверджує, що є першою платною користувачкою сервісу, Twitter Blue включає в себе функцію «скасувати твіт». Також є «режим читання», аби полегшити читання довгих ланцюжків.
  • Передплатники також зможуть змінити колір програми Twitter, який за замовчуванням є синім. Інші доступні варіанти – жовтий, червоний, фіолетовий, оранжевий та зелений.
  • Також користувачі зможуть зберегти твіти в закладки.
  • Twitter не став коментувати BBC розміщення нової послуги, однак зазначив, що мета цього кроку – диверсифікація джерел доходу.

Контекст

Соцмережі в усьому світі намагаються отримувати доходи з інших джерел, а не лише з реклами. Зокрема, Twitter минулого місяця запустив нову функцію Tip Jar, яка дає змогу користувачам фінансово підтримати улюблені акаунти. Хоча ця функція викликала певну критику. Адже оплата проводиться через зовнішні системи оплати, і деякі користувачі Twitter помітили, що відправка з облікового запису PayPal дає можливість одержувачу дізнатися поштову адресу відправника чайових. Twitter також оголосив запуск Super Follow. Ця функція дасть змогу користувачам платити за доступ до твітів та іншого ексклюзивного вмісту творців.

Минулого року Facebook представила інструменти для продажу в Instagram, а також цифровий канал купівель на Facebook.

Також засновник Telegram Павло Дуров анонсував плани монетизувати месенджер. Зокрема, нові платні функції для бізнес-користувачів, рекламну платформу й платні наліпки. Також Дуров анонсував появу в месенджері власної рекламної платформи для каналів, яка «забезпечить користувачам комфорт і конфіденційність». Крім того, в месенджері можуть з’явитися платні стікери з відсотком від продажів для художників. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд