Ремонт мосту Метро. У Київраді допускають часткове закриття «червоної» гілки, у КМДА спростовують (доповнено) /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Ремонт мосту Метро. У Київраді допускають часткове закриття «червоної» гілки, у КМДА спростовують (доповнено)

2 хв читання

Getty Images

У столиці можуть частково закрити на ремонт Святошинсько-Броварську лінію метрополітену, якщо експертиза підтвердить аварійний стан мосту Метро, повідомив голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко в ефірі телемарафону, пише Суспільне. Водночас у КМДА заявили, що ремонт мосту не вплине на роботу метро.

Команда Forbes відібрала 250 найбільш перспективних компаній. Хто потрапив у перелік NEXT 250? Дізнавайтесь у новому випуску Forbes Ukraine! Купуйте журнал вже зараз!

Ключові факти

  • За словами Вітренка, останні два роки відомо, що міст перебуває у «втомленому» стані, але лише цього року було спрямовано кошти з бюджету на його капітальний ремонт або взагалі будь-які ремонтні роботи.
  • Якщо експертиза підтвердить, що міст Метро аварійно небезпечний, буде вимога закрити споруду, яка сполучає два береги.
  • «Це, як на мене, апокаліптичний сценарій, тому що ми всі розуміємо, яке значення мають мости для міста Києва, що їх катастрофічно не вистачає», – сказав посадовець Київради.
  • Він пояснив, що мости – це стратегічні обʼєкти для пересування не лише громадян, а й для ресурсного забезпечення діяльності Сил оборони. «Тому це страшна подія, яка може статися будь-якої миті», – сказав Вітренко.
  • Доповнено. Водночас у КМДА уточнили, що заплановане на наступний рік виконання робіт із підсилення опор мосту Метро не вплине на роботу метрополітену. За словами директора Департаменту транспортної інфраструктури Руслана Кандибора, на сьогодні розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту і наступного року заплановано виконання цих робіт.
  • «На роботу метрополітену виконання робіт не вплине. «Червона» гілка метро працюватиме в штатному режимі», – підкреслив він.

Контекст

8 грудня у Києві було закрито рух шістьма станціями метро на Оболонсько-Теремківській лінії. Це повʼязано з необхідністю термінового ремонту на перегінному тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська». Для перевезень пасажирів передбачили дублюючі маршрути наземним транспортом від станції метро «Теремки» до станції метро «Либідська».

За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько шести місяців і проводитимуться на поверхні землі.

Через затоплення тунелю підземки поліція Києва проводила обшуки в «Київському метрополітені», «Метробуді» та структурних підрозділах КМДА в рамках кримінального провадження за кваліфікацією «Службова недбалість» (ч. 2 ст. 367 КК України).

18 грудня стало відомо, що у Києві може початися ремонт на ще одній ділянці Оболонсько-Теремківської лінії підземки. Йдеться про відрізок між станціями «Тараса Шевченка» і «Почайна» і у метро уточнили, що під час ремонту влітку його не закриватимуть.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні