Категорія
Новини
Дата

У Японії молодь хочуть привчити вживати більше алкоголю через падіння податкових надходжень

1 хв читання

У Японії податкова служба ініціювала кампанію Sake Viva!, щоб збільшити продаж алкоголю в країні, де його споживання різко падає, що знижує надходження від акцизів, пише Bloomberg.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • У липні податкова служба вирішила запустити кампанію Sake Viva!, щоб збільшити доходи від продажу алкоголю за рахунок заохочення молодих людей до випивки.
  • Державна податкова служба попросила молодь поділитися бізнес-ідеями для просування інтересу до алкоголю.
  • Заявки на конкурс прийматимуться з будь-якої точки світу до 9 вересня. Фінал заплановано на 10 листопада у Токіо. 
  • Кампанія викликала запеклу реакцію в соціальних мережах: користувачі почали критикувати податкову інспекцію за те, що вона диктує людям вибір способу життя.
  • Міністерство охорони здоровʼя Японії заявило, що не брало участі в розробці кампанії, але акція має відповідати його позиції, що люди повинні «пити відповідально».

Контекст

Японія зібрала близько 1,1 трлн ієн ($8 млрд) у вигляді податків від продажу спиртних напоїв, або близько 2% від загального обсягу податкових надходжень у 2020 фінансовому році, що на 13% менше, ніж у 2016-му. За оцінками податкового агентства, обсяг оподатковуваного алкоголю неухильно скорочувався до 7,7 млрд л станом на 2020 рік, що майже на 10% менше, ніж 10 років тому.

Пивовари в країні щосили намагалися зупинити падіння продажів алкоголю через споживачів, які більше піклуються про своє здоровʼя, старіння суспільства і зміну смаків серед молоді.

Різке падіння продажів алкоголю в ресторанах і барах під час пандемії Covid-19 призвело до того, що виробники вдаються до просування ще більш слабоалкогольної продукції, а інфляція, що росте, ще більше знижує прибуток.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні