У Японії податкова служба ініціювала кампанію Sake Viva!, щоб збільшити продаж алкоголю в країні, де його споживання різко падає, що знижує надходження від акцизів, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У липні податкова служба вирішила запустити кампанію Sake Viva!, щоб збільшити доходи від продажу алкоголю за рахунок заохочення молодих людей до випивки.
- Державна податкова служба попросила молодь поділитися бізнес-ідеями для просування інтересу до алкоголю.
- Заявки на конкурс прийматимуться з будь-якої точки світу до 9 вересня. Фінал заплановано на 10 листопада у Токіо.
- Кампанія викликала запеклу реакцію в соціальних мережах: користувачі почали критикувати податкову інспекцію за те, що вона диктує людям вибір способу життя.
- Міністерство охорони здоровʼя Японії заявило, що не брало участі в розробці кампанії, але акція має відповідати його позиції, що люди повинні «пити відповідально».
Контекст
Японія зібрала близько 1,1 трлн ієн ($8 млрд) у вигляді податків від продажу спиртних напоїв, або близько 2% від загального обсягу податкових надходжень у 2020 фінансовому році, що на 13% менше, ніж у 2016-му. За оцінками податкового агентства, обсяг оподатковуваного алкоголю неухильно скорочувався до 7,7 млрд л станом на 2020 рік, що майже на 10% менше, ніж 10 років тому.
Пивовари в країні щосили намагалися зупинити падіння продажів алкоголю через споживачів, які більше піклуються про своє здоровʼя, старіння суспільства і зміну смаків серед молоді.
Різке падіння продажів алкоголю в ресторанах і барах під час пандемії Covid-19 призвело до того, що виробники вдаються до просування ще більш слабоалкогольної продукції, а інфляція, що росте, ще більше знижує прибуток.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.