Категорія
Новини
Дата

У Японії молодь хочуть привчити вживати більше алкоголю через падіння податкових надходжень

1 хв читання

У Японії податкова служба ініціювала кампанію Sake Viva!, щоб збільшити продаж алкоголю в країні, де його споживання різко падає, що знижує надходження від акцизів, пише Bloomberg.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У липні податкова служба вирішила запустити кампанію Sake Viva!, щоб збільшити доходи від продажу алкоголю за рахунок заохочення молодих людей до випивки.
  • Державна податкова служба попросила молодь поділитися бізнес-ідеями для просування інтересу до алкоголю.
  • Заявки на конкурс прийматимуться з будь-якої точки світу до 9 вересня. Фінал заплановано на 10 листопада у Токіо. 
  • Кампанія викликала запеклу реакцію в соціальних мережах: користувачі почали критикувати податкову інспекцію за те, що вона диктує людям вибір способу життя.
  • Міністерство охорони здоровʼя Японії заявило, що не брало участі в розробці кампанії, але акція має відповідати його позиції, що люди повинні «пити відповідально».

Контекст

Японія зібрала близько 1,1 трлн ієн ($8 млрд) у вигляді податків від продажу спиртних напоїв, або близько 2% від загального обсягу податкових надходжень у 2020 фінансовому році, що на 13% менше, ніж у 2016-му. За оцінками податкового агентства, обсяг оподатковуваного алкоголю неухильно скорочувався до 7,7 млрд л станом на 2020 рік, що майже на 10% менше, ніж 10 років тому.

Пивовари в країні щосили намагалися зупинити падіння продажів алкоголю через споживачів, які більше піклуються про своє здоровʼя, старіння суспільства і зміну смаків серед молоді.

Різке падіння продажів алкоголю в ресторанах і барах під час пандемії Covid-19 призвело до того, що виробники вдаються до просування ще більш слабоалкогольної продукції, а інфляція, що росте, ще більше знижує прибуток.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд