Категорія
Новини
Дата

Uklon готується до виходу на ринки нових країн

1 хв читання

Український онлайн-сервіс виклику таксі Uklon найближчим часом планує почати роботу за кордоном, повідомив в інтерв’ю LIGA.net співзасновник компанії та її операційний директор Сергій Смусь. Перший закордонний запуск очікується вже в квітні 2023 року.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Країни, в які готується експансія Uklon, Смусь не назвав. За його словами, в планах компанії – вийти на два перші регіональні ринки протягом поточного року, з різницею в три-чотири місяці.
  • На ринок ще однієї, третьої, країни у 2023 році Uklon готується вийти за участі компанії-партнера, додав Смусь.
  • За підрахунками компанії, вартість виходу на ринок однієї країни становить від $1 млн.
  • Смусь пояснив, що експериментом для Uklon став вихід на ринок Молдови у грудні 2021 року. Через початок війни та проблеми з компанією-партнером у березні 2022 року напрямок було вирішено закрити, зазначив він.
  • Топменеджер повідомив, що Uklon планував другу хвилю експансії на травень 2022 року та сподівався охопити три-чотири країни у році, що минув.

Контекст

Український онлайн-сервіс виклику авто Uklon у травні 2022 року повідомляв про запуск міжнародної франшизи. Пріоритетними ринками в компанії визначали країни Балтії, Польщу, Словаччину та Чехію. До франчайзингового пакету включались доступ до франчбука, програмне забезпечення Uklon (застосунки Uklon Driver та Uklon Rider, CRM), маркетингова, IT- та консалтингова підтримка, бренд із розробленою айдентикою та можливістю локальної адаптації.

Онлайн-сервісу виклику таксі Uklon у 2023 році виповнилось 13 років. Він працює у 26 містах України, за час війни згорнувши діяльність лише в окупованому росіянами Маріуполі.

У перші дні активних бойових дій кількість усіх замовлень доставки через сервіс Uklon знизилася на 80% порівняно з довоєнним рівнем. Зі звільненням територій кількість замовлень збільшилася втричі, до 60% від довоєнного рівня.

З початку війни Uklon запустив послугу last mile delivery. Це дозволяє ресторанам та іншим бізнесам не наймати штат курʼєрів, а використовувати водіїв Uklon. Клієнт сплачує комісійний збір за користування сервісом, сума якого обговорюється під час підключення до Uklon.

Також Uklon не припиняв роботу p2p-доставки (від людини до людини) у прифронтових містах. «Усе частіше трапляються сценарії, коли користувачі з інших міст замовляють доставку з магазину додому до бабусь та дідусів, вказуючи водію всі деталі замовлення. І це необовʼязково родичі, а й ті, хто потребує підтримки», – розповідають в Uklon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні