Категорія
Новини
Дата

Uklon готується до виходу на ринки нових країн

1 хв читання

Український онлайн-сервіс виклику таксі Uklon найближчим часом планує почати роботу за кордоном, повідомив в інтерв’ю LIGA.net співзасновник компанії та її операційний директор Сергій Смусь. Перший закордонний запуск очікується вже в квітні 2023 року.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Країни, в які готується експансія Uklon, Смусь не назвав. За його словами, в планах компанії – вийти на два перші регіональні ринки протягом поточного року, з різницею в три-чотири місяці.
  • На ринок ще однієї, третьої, країни у 2023 році Uklon готується вийти за участі компанії-партнера, додав Смусь.
  • За підрахунками компанії, вартість виходу на ринок однієї країни становить від $1 млн.
  • Смусь пояснив, що експериментом для Uklon став вихід на ринок Молдови у грудні 2021 року. Через початок війни та проблеми з компанією-партнером у березні 2022 року напрямок було вирішено закрити, зазначив він.
  • Топменеджер повідомив, що Uklon планував другу хвилю експансії на травень 2022 року та сподівався охопити три-чотири країни у році, що минув.

Контекст

Український онлайн-сервіс виклику авто Uklon у травні 2022 року повідомляв про запуск міжнародної франшизи. Пріоритетними ринками в компанії визначали країни Балтії, Польщу, Словаччину та Чехію. До франчайзингового пакету включались доступ до франчбука, програмне забезпечення Uklon (застосунки Uklon Driver та Uklon Rider, CRM), маркетингова, IT- та консалтингова підтримка, бренд із розробленою айдентикою та можливістю локальної адаптації.

Онлайн-сервісу виклику таксі Uklon у 2023 році виповнилось 13 років. Він працює у 26 містах України, за час війни згорнувши діяльність лише в окупованому росіянами Маріуполі.

У перші дні активних бойових дій кількість усіх замовлень доставки через сервіс Uklon знизилася на 80% порівняно з довоєнним рівнем. Зі звільненням територій кількість замовлень збільшилася втричі, до 60% від довоєнного рівня.

З початку війни Uklon запустив послугу last mile delivery. Це дозволяє ресторанам та іншим бізнесам не наймати штат курʼєрів, а використовувати водіїв Uklon. Клієнт сплачує комісійний збір за користування сервісом, сума якого обговорюється під час підключення до Uklon.

Також Uklon не припиняв роботу p2p-доставки (від людини до людини) у прифронтових містах. «Усе частіше трапляються сценарії, коли користувачі з інших міст замовляють доставку з магазину додому до бабусь та дідусів, вказуючи водію всі деталі замовлення. І це необовʼязково родичі, а й ті, хто потребує підтримки», – розповідають в Uklon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд