Українське Дунайське пароплавство в серпні перевезло рекордний обсяг вантажів з початку великої війни – понад 206 000 т. Про це йдеться в повідомленні пресслужби УДП.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- В компанії назвали низку факторів, які допомогли забезпечити такий результат. Зокрема, в УДП відзначили ефективну систему управління флотом, модернізовану систему обслуговування флоту – додано ще одну ремонтну ділянку, запроваджено нову систему мотивації для ремонтників.
- «Баржі не простоюють: щомісяця обслуговується і ремонтується до 60 одиниць несамохідного флоту. Наразі маємо в експлуатації майже 200 барж, чого не було ніколи. Плануємо у вересні вийти на 205 барж в експлуатації – ремонтний підрозділ має працювати бездоганно, як виробничий конвеєр на заводі Toyota», – йдеться в повідомленні.
- Також у компанії відзначили розвиток стивідорного напряму – у серпні УДП перевалило рекордні 56 000 т агропродукції.
- Водночас в УДП вказали на те, що стримує збільшення обсягів. Зокрема, це перевантажена портова інфраструктура в Констанці (Румунія) та дефіцит плавскладу.
Контекст
Українське Дунайське пароплавство – одна з найбільших українських судноплавних компаній, 100% акцій якої належать державі в особі Мінінфраструктури. Підприємство працює на ділянці Дунаю у 2400 км.
Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дає змогу оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році становили зерно та металургійна сировина.
Від початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну єдиним водним шляхом України залишався дунайський, відкритий через три дунайські порти: Усть-Дунайськ, Ізмаїл та Рені. Спочатку сполучення було доступне тільки між портами на річці Дунай, а з деокупацією острова Зміїний Україна відновила свій вихід у море через канал Дунай – Чорне море гирлом Бистре.
«Коли почалася повномасштабна російська агресія, увесь вантажообіг України розподілився між суходольними кордонами і портами на Дунаї, – згадує Дмитро Барінов, заступник голови Адміністрації морських портів України. – Але дунайські порти спочатку до цього не були готові з огляду на відсутність попереднього досвіду експорту агропродукції».
Проте з часом дунайські порти набули стратегічного значення, і їхня потужність динамічно зростає. За словами Барінова, у квітні 2022 року вантажообіг через них склав 400 000 т, у травні – 800 000 т, у червні – 1,3 млн т і має потенціал розширення до 3 млн т на місяць.
Українські порти Дунайського кластера за перші 15 днів серпня поточного року відвантажили 1,75 млн т агропродукції, а в липні – понад 2 млн т, повідомив керівник Одеської ОВА Олег Кіпер.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.