Категорія
Новини
Дата

Український освітній стартап Preply залучив $50 млн інвестицій. Навесні платформа пішла з Росії й за рік втратила понад 8000 репетиторів

Сервіс для вивчення мов Preply залучив $50 млн. Загальна сума інвестицій зросла до $101,3 млн

Ключові факти

  • Раунд серії С на $50 млн очолив заснований у 2014 році американський фонд Owl Ventures – один із найбільших у світі венчурних гравців з фокусом на EdTech-стартапах. На початку 2022 року Owl Ventures зібрав понад $1 млрд на три фонди, що інвестують у освітні технології.
  • Також долучились попередні інвестори: Diligent Capital, Hoxton Ventures, Educapital, Evli Growth Partners та співзасновник польської Grupa Pracuj Пшемислав Гацек. Серед нових фондів – чеський Orbit Capital та Swisscom Ventures, венчурне крило швейцарського телеком-холдингу Swisscom.
  • Поточну оцінку компанії сторони не розголошують. У березні 2021 року Preply залучив $35 млн – невдовзі після цього Forbes оцінював стартап у $130–200 млн.
  • Компанія планує витратити отримані $50 млн на зростання бізнесу у США та Європі, каже CEO Preply Кирило Бігай. Ці ринки забезпечують понад половину доходів стартапу.
  • На початку березня 2022-го стартап оголосив, що відключає від платформи російських репетиторів, через напад Росії на Україну. Кількість заблокованих викладачів та частку втрачених доходів у компанії назвати відмовилися. Наразі на платформі працюють 32 000 репетиторів, повідомили в Preply. Це на 8 000 або ж на 20% викладачів менше, ніж під час оголошення попереднього раунду роком раніше.
Засновники Preply Дмитро Волошин (зліва), Кирило Бігай та Сергій Лук’янов /Фото з особистого архіву

Засновники Preply Дмитро Волошин (зліва), Кирило Бігай та Сергій Лук’янов Фото з особистого архіву

Контекст

Найбільший український EdTech-стартап створили кияни Кирило Бігай, Сергій Лук’янов та Дмитро Волошин. Заснований у 2013 році Preply має офіси в Україні, США та Іспанії. Із 2021 року команда збільшилася майже на третину – наразі стартап має 400 співробітників у 30 країнах світу. За весь час Preply залучив понад $101,3 млн інвестицій.

Стартап не розкриває фінансові показники. До початку 2018-го платформою скористалося близько 100 000 учнів. Розмір аудиторії у Preply окреслюють у «сотні тисяч» учнів із 180 країн і зазначають, що мають студентів більше, ніж університети Ліги Плюща. У 2021-му році на усіх програмах восьми коледжів Ліги навчалося майже 147 000 студентів, свідчать дані Департаменту освіти США.

«За останні два роки кількість людей, які користуються додатком Preply, зросла в чотири рази рази», – стверджують у компанії. B2B- напрямок зріс утричі, серед корпоративних клієнтів – Mercedes, McKinsey та Bytedance – материнська компанія TikTok.

Матеріали по темі