Компанії Universal Music Group і TikTok досягли нової ліцензійної угоди, яка відновить доступ до пісень виконавців лейблу на платформі соціальних мереж, а також надасть музикантам захист від штучного інтелекту, пише Reuters.
Ключові факти
- TikTok почав видаляти контент Universal зі своєї платформи після того, як у січні закінчився термін їхньої ліцензійної угоди, і обидві сторони не змогли досягти угоди про гонорари, штучний інтелект та онлайн-безпеку для користувачів TikTok.
- Описуючи свій новий договір як багатопланову угоду, компанії заявили, що працюють «оперативно» над поверненням музики артистів лейблу в TikTok, а також заявили, що обʼєднаються для реалізації нових можливостей монетизації.
- Вони «працюватимуть разом над кампаніями на підтримку артистів UMG у різних жанрах і на різних територіях по всьому світу», йдеться у спільній заяві фірм.
- В угоді, укладеній у четвер, TikTok та Universal заявили, що вони працюватимуть разом, щоб гарантувати, що розвиток штучного інтелекту в музичній індустрії не зашкодить артистам та авторам пісень.
Контекст
Додаток для коротких відео – цінний маркетинговий та рекламний інструмент для музичної індустрії. TikTok – це місце, де підлітки у віці від 16 до 19 років у США найчастіше знаходять музику, випереджаючи YouTube та сервіси потокової передачі музики, такі як Spotify, за даними Midia Research.
Напередодні співачка Тейлор Свіфт, одна з найбільших артисток Universal Music, дозволила обраним пісням повернутися в TikTok під час просування свого останнього альбому The Tortured Poets Department. За даними Financial Times, Свіфт має авторські права на свої записи в рамках угоди з Universal, укладеної в 2018 році, і може контролювати, де будуть доступні її пісні.
Також угода між компаніями була укладена на тлі невизначеності майбутнього TikTok у США. Минулого тижня президент Джо Байден підписав закон, який дає китайському власнику TikTok, ByteDance, 270 днів на продаж своїх активів у США. TikTok пообіцяв подати позов, щоб оскаржити закон.
За даними TikTok, його відеосервіс користуються понад 170 млн американців. За даними дослідницької компанії Statista, у всьому світі він має понад 1,5 млрд активних користувачів на місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.