Тейлор Свіфт /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Universal Music збирається видалити пісні своїх артистів з TikTok. Компанії не змогли досягти нової ліцензійної угоди

Getty Images

Компанія Universal Music збирається прибрати свої пісні з соцмережі TikTok після зриву переговорів щодо оплати, внаслідок чого платформа не матиме доступу до музики таких зірок, як Тейлор Свіфт, The Weeknd та Дрейк, пише Financial Times.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • За словами джерел, Universal, гігант індустрії, який контролює третину світової музики, протягом минулого року вів напружені переговори з TikTok.
  • У вівторок Universal звинуватила TikTok у «залякуванні» та заявила, що компанія хоче платити «частину» тієї ставки, яку інші соціальні мережі платять за доступ до її музичного каталогу. 
  • У результаті Universal заявила, що припинить ліцензувати свій контент для TikTok, коли закінчиться термін її контракту 31 січня.
  • Великі музичні компанії заробляють мільярди доларів на рік за рахунок роялті від потокових сервісів та соціальних мереж, включаючи Spotify, Apple та Meta. Зазвичай вони переглядають ці контракти кожні кілька років.
  • У відповідь TikTok заявив, що Universal «поставила власну жадібність вище за інтереси своїх артистів та авторів пісень».

Контекст

У лютому 2021 року Universal уклала угоду з платформою соціальних мереж TikTok, яка дозволила користувачам програми включати у свої відеокліпи з музичного каталогу UMG.

Минулого року Warner Music, третя за величиною звукозаписна компанія, оголосила про укладання нової угоди з TikTok.

Видання Financial Times повідомило минулого місяця, що материнська компанія TikTok ByteDance заробила $29 млрд доходу за три місяці до червня 2023 року, що приблизно на 40% більше, ніж минулого року. ByteDance не розкриває публічно свої фінансові результати.

Водночас музичний лейбл повідомив, що на TikTok припадає лише близько 1% від загального доходу UMG.

У грудні музичні стрімінги підбили підсумки 2023 року. У чартах із найпопулярнішими піснями України – абсолютна більшість локальних артистів: Shumei, SadSvit, «Структура щастя», Yaktak, Dorofeeva та Skofka. Детальніше – у матеріалі Forbes.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні