Категорія
Новини
Дата

В Україні запустили проєкт підтримки крафтових виробників: можна отримати фінансову допомогу та освіту

1 хв читання

В Україні запустили проєкт підтримки крафтових виробників, які постраждали від війни, – «Фудбудуємо майбутнє». Проєкт організували ініціатива «Лавка традицій» і компанія Mastercard. 

Ключові факти

Бренди вирішили допомогти розвиватися українським гастропідприємцям. Для участі у проєкті потрібно залишити заявку на grants.foodprosvita.com.ua з 15 вересня до 15 жовтня.

Як Mastercard та «Лавка традицій» допомагатимуть учасникам проєкту?

Фінанси та виробництво. П’ять фудпідприємців отримають фінансову допомогу у розмірі 50 000 грн на розвиток своєї справи, а також доступ до виробничих потужностей (у разі роботи з продуктами нетваринного походження).

Компетентні поради. 10 фудпідприємців отримають індивідуальні менторські сесії від професіоналів:

  • голови та засновника Офісу трансформації, підприємця, новатора й ментора Максима Бахматова;
  • віцепрезидента з маркетингу Fozzy Group Павла Роганова;
  • директорки з маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові Наталі Байдали;
  • засновника T.B. Fruit, Galicia Тараса Барщовського;
  • співзасновниці компанії «Нова пошта», співвласниці ресторанів «100 років тому вперед» та «Інші бістро» Інни Поперешнюк.

Профільна освіта. Усі фудпідприємці, що залишать заявку для участі у проєкті, отримають безкоштовний доступ до курсу прикладних лекцій «Фудпросвіта» від «Лавки традицій».

Контекст

Влітку 2022 року Асоціація експертів зі сталого розвитку проводила дослідження потреб підтримки підприємців, яке охопило 550 респондентів. Серед опитаних – переважно малий та середній бізнес України.

До війни малий і середній бізнес забезпечував 60% ВВП, 7 млн робочих місць та 40% податкових надходжень, що становило основу економіки. З початком війни він втратив чи не найбільше за всю історію незалежної України. За різними аналітичними оцінками, втрати досягли мільярдів доларів та продовжують збільшуватися. 

Аналіз показав, що в теперішніх умовах головна потреба бізнесу – це надання фінансової підтримки, її потребує 516 респондентів, водночас 65 вказали на необхідність проведення консультацій та навчання, а 1/3 респондентів – в обидвох інструментах.

Більшість бізнесу хоче навчатися залучати інвестиції (388 респонденти), на другому місці – відновлення діяльності (61), на третьому – релокація (25). 

Підприємці розуміють, що зараз важлива не лише фінансова, а й організаційна підтримка, спрямована на відновлення та розвиток потенціалу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд