Державна податкова служба в місті Києві виявила мережу секс-шопів, яка ухилялася від сплати податків, повідомив голова комітету Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев. За його словами, прихована виручка становила понад $230 000 на місяць.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- За інформацією Гетманцева, мережа працювала без застосування РРО та оформлення працівників.
- «Власникам мережі та інтернет-магазину слід було б знати, що сплата податків армії у війну є обовʼязковою, навіть і особливо якщо продаєш інтимні товари, незалежно від твого пишномовного бренда No Taboo», – написав він.
Контекст
Станом на жовтень 2021 року мережа інтим-бутіків No Taboo мала 48 магазинів. Фінансист за освітою, Анжела Запорожець розпочала свій підприємницький шлях в 1990-ті – допомагала мамі торгувати вʼязаними шарфами на ринку в Кривому Розі. Амбіції привели до Києва, де вона на кредитні $15 000 відкрила точку на ринку Борщагівки. З товаром визначилася не одразу. Але помітивши, що на ринку є майже все, крім секс-шопів, ризикнула й закупила товари для дорослих.
Обсяг світового ринку секс-іграшок в 2020 році аналітики дослідницької компанії Grand View Research оцінили в $33,64 млрд. «Активних брендів секс-шопів в Україні близько 300. Але в основному вони торгують онлайн, – каже Наталія Ваховська, засновниця секс-шопа LoveBox. – Офлайн помітні мережі «Полуничка», No Taboo і «Насолода».
За даними No Taboo, стартова інвестиція в запуск одного магазину – майже $19 000. Середня прибутковість точки – $4000 в місяць.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.