Державна податкова служба в місті Києві виявила мережу секс-шопів, яка ухилялася від сплати податків, повідомив голова комітету Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев. За його словами, прихована виручка становила понад $230 000 на місяць.
Ключові факти
- За інформацією Гетманцева, мережа працювала без застосування РРО та оформлення працівників.
- «Власникам мережі та інтернет-магазину слід було б знати, що сплата податків армії у війну є обовʼязковою, навіть і особливо якщо продаєш інтимні товари, незалежно від твого пишномовного бренда No Taboo», – написав він.
Контекст
Станом на жовтень 2021 року мережа інтим-бутіків No Taboo мала 48 магазинів. Фінансист за освітою, Анжела Запорожець розпочала свій підприємницький шлях в 1990-ті – допомагала мамі торгувати вʼязаними шарфами на ринку в Кривому Розі. Амбіції привели до Києва, де вона на кредитні $15 000 відкрила точку на ринку Борщагівки. З товаром визначилася не одразу. Але помітивши, що на ринку є майже все, крім секс-шопів, ризикнула й закупила товари для дорослих.
Обсяг світового ринку секс-іграшок в 2020 році аналітики дослідницької компанії Grand View Research оцінили в $33,64 млрд. «Активних брендів секс-шопів в Україні близько 300. Але в основному вони торгують онлайн, – каже Наталія Ваховська, засновниця секс-шопа LoveBox. – Офлайн помітні мережі «Полуничка», No Taboo і «Насолода».
За даними No Taboo, стартова інвестиція в запуск одного магазину – майже $19 000. Середня прибутковість точки – $4000 в місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.