Категорія
Новини
Дата

Власник агентства бізнес-розвідки Molfar придбав онлайн-видання про ІТ-бізнес і підприємництво AIN.UA

Агентство бізнес-розвідки Molfar придбало українське онлайн-видання про ІТ-бізнес, стартапи, технології та підприємництво AIN.UA. Новий власник планує зберегти автономність і додатково зробить фокус на розслідування, аналітику та фактчекінг, йдеться у заяві AIN.UA.

Засновник OSINT-агенції Molfar Артем Старосєк. /з особистого архіву

Засновник OSINT-агенції Molfar Артем Старосєк. Фото з особистого архіву

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • З 1 жовтня керівником та власником видання про ІТ, стартапи й технології AIN.UA стане засновник OSINT-агенції Molfar Артем Старосєк. Розмір і умови угоди не розголошуються.
  • В угоду, окрім AIN.UA, входять проєкти, запущені попереднім видавцем медіа Іллею Бошняковим за останні три роки – AIN.Capital і AIN.Business. Команди видань залишаються працювати у повному складі. 
  • AIN.UA збереже автономність, але додатково отримає фокус на розслідування, аналітику та фактчекінг. «Ми не плануємо змінювати суть ain.ua: технології, бізнес та IT – це те, навколо чого ми і далі будуватимемо спільноту. Але також мене хвилює питання інституту репутації в Україні, де є проблеми з правильним підсвічуванням як прогресивного і соціально відповідального бізнесу, що профільно допомагає ЗСУ, так і тих, хто досі має зв’язки з росією, що сьогодні є питанням принциповим. AIN.UA точно зможе розв’язати цю проблему», – каже Артем Старосєк.
  • Ідея пошуку стратегічного партнера з’явилася ще наприкінці 2021 року, каже Ілля Бошняков. «За останні два роки Molfar дуже прогресували і як бізнес, і як медіа, зробивши більше сотні розслідувань російської агресії. Вони – фактично український «Белінгкет». І вони мають бачення і нові ідеї розвитку видання в цьому напрямі», – додає Бошняков.
  • Артем Старосєк раніше працював аналітиком в рекрутинговій агенції Іллі Бошнякова. Він відповідав за due diligence в інвестиційному фонді Noosphere Ventures, а у 2019 заснував власну OSINT-агенцію Molfar. Первісна діяльність базувалась на дослідженнях ринку, компаній та персоналій, але була розширена в умовах повномасштабної війни. Наразі Molfar курує OSINT-спільноту в Україні і напрям «Медіа і інформація» у проекті Zminotvortsi.

Контекст

Інтернет-видання AIN.UA було засновано у 1999 році Олександром Брамсом. У 2009 році у медіа зʼявився новий інвестор – компанія Imena.UA/MiroHost.net підприємця Олександра Ольшанського. Однак через рік керівництво проєктом та права власності на домен переходять ексголовреду ITC.ua Артуру Оруджалієву. Відтоді він став одноосібним власником і CEO видання.

З 1 лютого 2016 року посаду CEO ain.ua зайняв Ілля Бошняков – він став партнером Артура Оруджалієва, який залишився співвласником ain.ua. «Я хотів знайти людину, яка могла б займатися розвитком бізнесу – розробкою, додатковими сервісами, загалом – привнесла б нові ідеї щодо того, яким може стати ain.ua», – розповідав Оруджалієв. 

Ілля Бошняков свого часу керував наймом для україно-шотландської компанії Cupid, яка пізніше вийшла на IPO, працював у Noosphere Ventures, а в лютому 2014 року заснував BrainCombinator – рекрутингова агенція, яка спеціалізується на наймі бізнес-талантів, а також на різних дослідженнях. Бошняков працював і над іншими стартапами у сфері HRTech, першим був SignalHire – сервіс, який визначає, наскільки людина дозріла змінювати роботу, ще до того, як вона публічно повідомила про це. 

За останні три роки Ілля Бошняков запустив три проєкти – AIN.Capital, який починався як англійська версія AIN.UA, а потім став окремим виданням про ІТ в Центральній і Східній Європі із понад 100 000 переглядів влітку 2023-го. Ще один проєкт – AIN.Business про малий та середній бізнес. За останній рік, кількість переглядів зростають на 10–15% щомісяця, кажуть у медіа. Також Бошняков запустив маркетплейс для пошуку роботи в ІТ – Recruitika.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні